amb13 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei Skal kjøpe meg en ny lcdskjer som dere sikkert forstår. Skal bruke rundt 3000-4000kr på den. Har sett litt på NEC 1770nx og ser den får gode (og noen dårlige) omtaler her på forumet. den er en god kandidat hvis det ikke er en skjerm som er merkbart bedre noen hundrelapper opp. Blir nok å se en god del film og spille i moderat grad. Hvis man ser en widescreen film og skjermen har mye baklys, blir da de svarte barene over og underbilde å lyse grått? takk for svar Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har selv en NEC 1770NX og den sliter litt med baklys i midten på toppen, dette er ikke spesielt sjenerende. Ellers er barene i widescreene helt svarte. Jeg er veldig fornøyd med denne skjermen, ikke noe merkbart etterslep hverken i spill eller i film. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har ikke lagt merke til noe baklys før nå. Fylte skjermen med svart og så etter, var litt helt øverst, men ingenting jeg ser på som for mye. Ellers er jeg kjempefornøyd med skjermen. Grunner til det er det mange andre som har sagt. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du har jo BenQ FP937 da, om størrelsen er av betydning. Har den selv og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå