Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) har innstallert fedora c3 på en bærbar pc, men får ike til trådløst internet. Kortet er et orinoco. finner kortet når jeg går på netverkskonfigurasjon, men når jeg skal aktivere det kommer det "bestemmer IP-onformasjon for eth1.....feilet" hva må jeg gjøre for at det skal virke? Endret 5. februar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis du har ikke broadcastet SSID og/eller kryptering må du slette den du har (tror fedora setter opp nettverk uten trådløst først), og lage en ny trådløs tilkobling på eth1. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 har satt opp ny trådløs tilkobling, og jeg fant kortet med en gang....men det såtr på inaktiv, klarer ikke å aktivere det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 fikk det til nå... måtte bare sette 0x foran krypterings pw siden det var kryptert som hexa Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 fikk det til nå...måtte bare sette 0x foran krypterings pw siden det var kryptert som hexa Flott at du seier kva du måtte gjere. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 fikk det til nå...måtte bare sette 0x foran krypterings pw siden det var kryptert som hexa Flott at du seier kva du måtte gjere. Altfor mange som bare endrer topic til <fikset> og sletter meldingen... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 dessverre, ja. Kjempebra, Hetland! Så lærte vi andre også noe nytt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Supert. Har sliti med samme problem lenge, og ingen har kunne svart meg. Nå skal dette testes Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hmm ... jeg skrev 0x der, men det kommer fortsatt den samme meldingen opp. Noen som kan hjelpe meg? EDIT: Dette er hva som kommer opp når jeg prøver å aktivere den: Error for wireless request "Set bitrate" (8B20): SET failed on device eth1; Input/Output error. Bestemmer IP-informasjon for eth1...SIOCSFFLAGS: Ingen slik fil eller filkatalog SIOCSIFFLAGS: Ingen slik fil eller filkatalog feilet. Endret 21. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå