MiSP Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) Bumping ikke lov Vel, fortet er vel det som er rett ved Ald-Ruhn... Her er et bilde, nord er selvfølgelig opp. Byen du ser er Ald-Ruhn: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ProZaC, kor har du fått tak i det kartet? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) Det er egentlig ikke mulig å "runde" morrowind da Men du kan jo gjøre ALLE oppdragene på spillet da men det tror jeg faktisk ikke det er så mange som har gjort Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) Det er egentlig ikke mulig å "runde" morrowind da Men du kan jo gjøre ALLE oppdragene på spillet da men det tror jeg faktisk ikke det er så mange som har gjort Jeg mente rundet hovedquestet. Du hadde sikker forstått det hvis du ikke var så opptatt av å være vanskelig . Og til ProZaC. Jeg "bumpet" ikke, jeg er bare litt utålmodig av meg. Og takk for svar på spørsmålet. Edit: leif gikk en tur på stien... Endret 7. februar 2005 av UGK Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg mente rundet hovedquestet. Du hadde sikker forstått det hvis du ikke var så opptatt av å være vanskelig . Hehe, jeg bruker å nøyen når det er snakk om såpass hellige ting som morrowind ;P Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg skjønner jeg har en liten vei å gå enda Og forresten, så kom jeg på at det er ikke så nødvendig å "bumpe" på dette forumet her. (Var på et forum der man må bumpe hvert femte minutt helt sykt.) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 kom på 2 spørsmål til: hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre. lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen Her er en thread æ lagde som....lenge siden om deadric armor. EDIT: bare litt små feil Håper dette kan være til hjelp. jeg fant bare Left Pauldron, ikke Cuirass, hvor i fossen ligger den? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) Jeg har rundet mainquesten + tribunal og bloodmoon Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Selv om du har rundet morrowind betyr ikke det at du har fått tak i deadric armor, jeg har rundet morrowind og tribunal, holder på med bloodmoon nå men jeg har faktisk ikke fått tak i noe av min deadric armor av mainquesten, dessuten har jeg ikke så mye heller BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe? edit: typo Endret 11. februar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 nei komme med en helt tom post, eller noe alla dette: -------------------------------------------------------------------------- HEI NÅ HAR JEG VENTET I 3 MIN UTEN AT NOEN HAR SVART MEG.. ---------------------------------------------------------------------------------- mangler nå bare en ene skulder plata og en hjelm og skold så har jeg komplett aromor Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe? Hvis du ser i menyen til høyre, er det to kjekke linker der som heter "Retningslinjer" og "Nettetikette" Angående bumpung, står det: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Endret 11. februar 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe? Hvis du ser i menyen til høyre, er det to kjekke linker der som heter "Retningslinjer" og "Nettetikette" Angående bumpung, står det: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Åh, takk takk, er en stund siden jeg leste retningslinjene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå