Gå til innhold

TES: et spørsmål om morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) :)

Det er egentlig ikke mulig å "runde" morrowind da :whistle:

Men du kan jo gjøre ALLE oppdragene på spillet da men det tror jeg faktisk ikke det er så mange som har gjort :)

Jeg mente rundet hovedquestet. Du hadde sikker forstått det hvis du ikke var så opptatt av å være vanskelig :p .

Og til ProZaC. Jeg "bumpet" ikke, jeg er bare litt utålmodig av meg. Og takk for svar på spørsmålet. :)

Edit: leif gikk en tur på stien...

Endret av UGK
Lenke til kommentar
kom på 2 spørsmål til:

hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre.

lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen

Her er en thread æ lagde som....lenge siden om deadric armor.

EDIT: bare litt små feil

Håper dette kan være til hjelp.

jeg fant bare Left Pauldron, ikke Cuirass, hvor i fossen ligger den?

Lenke til kommentar

Selv om du har rundet morrowind betyr ikke det at du har fått tak i deadric armor, jeg har rundet morrowind og tribunal, holder på med bloodmoon nå men jeg har faktisk ikke fått tak i noe av min deadric armor av mainquesten, dessuten har jeg ikke så mye heller ;)

BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe? :blush:

edit: typo

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

nei komme med en helt tom post, eller noe alla dette:

--------------------------------------------------------------------------

HEI NÅ HAR JEG VENTET I 3 MIN UTEN AT NOEN HAR SVART MEG..

----------------------------------------------------------------------------------

mangler nå bare en ene skulder plata og en hjelm og skold så har jeg komplett aromor

Lenke til kommentar
BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe?  :blush:

Hvis du ser i menyen til høyre, er det to kjekke linker der som heter "Retningslinjer" og "Nettetikette" ;) Angående bumpung, står det:

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.
Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
BTW: Hva er å "bumpe"? Å Gjenta seg selv flere ganger eller noe?  :blush:

Hvis du ser i menyen til høyre, er det to kjekke linker der som heter "Retningslinjer" og "Nettetikette" ;) Angående bumpung, står det:

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Åh, takk takk, er en stund siden jeg leste retningslinjene nå :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...