Gunfreak Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) her om dagen var jeg i en lokal narvesen multimedia, og fant Morrowind med begge tillegs pakkene til lattlige 149, noe som er SYKT billig for et så bra spill, har spillt en del morrowind tidligere med en "lånt" kopi, der hadde jeg også bloodmoon, så jeg har ikke prøvd tribunial før. det jeg lurer på er om det er mulig å bli ordinator? edit: og er han dvergen i tel fyr den siste? eller er det en til gjemt et sted? Endret 5. februar 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Såvidt meg bekjent er det ikke mulig å bli ordinator, man kan få rustningen i en sidequest riktignok, eller bare kverke en av dem og ta rustningen hans, men ikke noe mer... Det er den eneste dvergen jeg har funnet, men det finnes ad-ons hvor det er dverger, har ikke noe link dessverre... Endret 6. februar 2005 av Tom_F Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 har gjort det oppdraget hvor jeg får den rustingen før, kom på et nytt spørsmål, vet noen hvor jeg kan kjøpe et spell for levitate, finner bare potions og scrolls, men ingen spells. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ...Morrowind med begge tillegs pakkene til lattlige 149 Seriøst? Har du sett det i andre Narvesen butikker? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 det er sånn ubisoft exclusive, masse ok og dårlige spill til 150 spenn, men morrowind er den enste som var en vikelig pærle Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kult! Men såg Morrowind GOTY på CDON til 89kr + 30 kr i porto Svenskt omslag dog... Morrowind GOTY Exclusive Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Oi! Så billig! Kanskje jeg skal kjøpe meg det, har allerede Morrowind, men ingen tileggs pakker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Anbefaler tilleggspakkene, men har ikkje spelt Tribunal, så det blir ein ny erfaring! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dvergen i Tel Fyr er nok den eneste ja. Var bortreist i den perioden alle dvergene forsvant. Interessant å snakke med han, selv om han ikke vet stort mer om hvorfor de forsvant enn hvem som helst gjør. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 den boka som ligger ved siden av han, på den puta, LES DEN!!! stå om de mest legendariske våpen, armor og smykker anbefaler den. Har selv det meste som er inni boka (skryt ) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dvergen i Tel Fyr er nok den eneste ja. Var bortreist i den perioden alle dvergene forsvant. Interessant å snakke med han, selv om han ikke vet stort mer om hvorfor de forsvant enn hvem som helst gjør. Det er det såvisst ikke! Hehe, i tribunal er det en dverg, han er et spøkelse da men han er en dverg ^^ Du kan finne han om du gjennomfører main questen i Tribunal Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 har drept et dverg spøkelse i vanlig morrowind, ikke at man kan gjøre noe med det bortsett fra å drepe det.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 kom på 2 spørsmål til: hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre. lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kom på 2 spørsmål til: hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre. lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen Hmm, fast eddie er en khajiit en plass i balmora tror jeg, husker ikke helt selv heller! Dedric armor er ikke lett å finne, der er en trollmann som har et komplett sett men han kan du ikke drepe før du har fullført main questen. Han er i en av de "trebyene" på sydsiden av morrowind. Husker ikke helt hvor, det er dessuten en god del deadric og glass ting i ghotsgate Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Einaste komplette set med Daedric armor, blir bært av trollmannen i Tel Fyr, men han er viktig for main quest (kan drepes etterpå). Han finner du i Tower of Tel Fyr, sjekk papir-kartet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Einaste komplette set med Daedric armor, blir bært av trollmannen i Tel Fyr, men han er viktig for main quest (kan drepes etterpå). Han finner du i Tower of Tel Fyr, sjekk papir-kartet. Der var det ja Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har funnet nesten hele daedric armoren mangler bare en paldurion (eller hva det heter) Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) kom på 2 spørsmål til: hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre. lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen Her er en thread æ lagde som....lenge siden om deadric armor. EDIT: bare litt små feil Håper dette kan være til hjelp. Endret 6. februar 2005 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Greit at jeg poster et nytt spørsmål? Ok bra . Jeg kom på at jeg ville starte på hovet questet og fikk følgende oppdrag: (legg merke til at det er dag 238 ) Edit:glemte å si at det jeg trenger hjelp til, er å finne "Fort Buckmoth". Hvilken by? Endret 7. februar 2005 av UGK Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å kom igjen dah! Må vel være noen som har rundet MW her ... (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå