Gå til innhold

TES: et spørsmål om morrowind


Anbefalte innlegg

her om dagen var jeg i en lokal narvesen multimedia, og fant Morrowind med begge tillegs pakkene til lattlige 149, noe som er SYKT billig for et så bra spill,

 

har spillt en del morrowind tidligere med en "lånt" kopi, der hadde jeg også bloodmoon, så jeg har ikke prøvd tribunial før.

 

det jeg lurer på er om det er mulig å bli ordinator?

 

edit: og er han dvergen i tel fyr den siste? eller er det en til gjemt et sted?

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt meg bekjent er det ikke mulig å bli ordinator, man kan få rustningen i en sidequest riktignok, eller bare kverke en av dem og ta rustningen hans, men ikke noe mer...

Det er den eneste dvergen jeg har funnet, men det finnes ad-ons hvor det er dverger, har ikke noe link dessverre...

Endret av Tom_F
Lenke til kommentar
Dvergen i Tel Fyr er nok den eneste ja. Var bortreist i den perioden alle dvergene forsvant. Interessant å snakke med han, selv om han ikke vet stort mer om hvorfor de forsvant enn hvem som helst gjør.

Det er det såvisst ikke! Hehe, i tribunal er det en dverg, han er et spøkelse da men han er en dverg ^^

 

Du kan finne han om du gjennomfører main questen i Tribunal ;)

Lenke til kommentar
kom på 2 spørsmål til:

 

hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre.

 

lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen

Hmm, fast eddie er en khajiit en plass i balmora tror jeg, husker ikke helt selv heller! :(

 

Dedric armor er ikke lett å finne, der er en trollmann som har et komplett sett men han kan du ikke drepe før du har fullført main questen. Han er i en av de "trebyene" på sydsiden av morrowind. Husker ikke helt hvor, det er dessuten en god del deadric og glass ting i ghotsgate ;)

Lenke til kommentar
kom på 2 spørsmål til:

 

hvor finner jeg dedric armor, shields er lett å finne men fulle armors er værre.

 

lurrer også på hvor fast eddie er. vet han er i balmora men finner faen ikke hvor hen

Her er en thread æ lagde som....lenge siden om deadric armor.

 

EDIT: bare litt små feil

Håper dette kan være til hjelp.

post-175-1107717032_thumb.jpg

Endret av Warlord Nazdreg
Lenke til kommentar

Greit at jeg poster et nytt spørsmål? Ok bra :p. Jeg kom på at jeg ville starte på hovet questet og fikk følgende oppdrag:

(legg merke til at det er dag 238 :p)

 

Edit:glemte å si at det jeg trenger hjelp til, er å finne "Fort Buckmoth". Hvilken by?

post-175-1107796839_thumb.jpg

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...