cryZtal Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg har iPod Mini og jeg har sprengt de ørepluggene som fulgte med. Derfor lurte jeg på om noen har noen anbefalinger. Hva slags øreplugger burde jeg kjøpe? Jeg har tenkt litt på Koss P15, er de noe bra? Jeg legger vekt på at de har svært bra lyd og de må tåle veldig høy lyd. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du kan kanskje klage til Apple.. kordan i Helvette klarte du å sprenge de?? De må vel tåle makslyden på ipoden? Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Det var vel litt for sterk bass tenker jeg.. Jeg har noen Sony-plugger nå da, men er litt redd for at jeg skal klare å sprenge de også, så derfor tenkte jeg å prøve Koss, for de har jeg hørt skal være ekstremt bra! PS: Nesten alle vennene mine som har iPod Mini har også sprengt øreproppene.. Så det tyder på at de ikke holder så bra kvalitet Lenke til kommentar
spaceace Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 for guds skyld ikke hør på maks lyd!! tenk litt på ørene dine, de knekker hvis du belaster de såpass hele tiden! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ipod med 40 giga, hører på maks hele tiden.. hatt den i 6 måneder, helt fine.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) På sidene til apple er det et skjema du kan fylle ut for å få nye, det er gratis. Jeg har fått 3 nye earbuds og 1 fjernkontroll. Endret 7. februar 2005 av DragonFlyer Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Shure E2c earplugs er veldig bra de har de på apple.com koster ca 1000 kr.. men definitivt verdt prisen. Shure E2C(link til applestore) Test av Shure E2c Shure E3c er enda bedre men noe dyrere. Shure E3c(link til applestore) Test av Shure E3c Endret 7. februar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
cryZtal Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Takk for all hjelp! Men DragonFlyer - hvor på apple-siden? Kan du gi meg linken? Har lett mye men finner det ikke. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan ikke gi deg linken siden du må logge inn. Gå på support på apple sine sider så velger du iPod, så må du godta noe greier og da skulle du vel finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå