and91 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har da planer om å oppgradere PC, en min litt og her er hva jeg skal kjøpe: Gigabyte GA – K8NPX – SLI ASUS Geforce 6800 256 MB AMD Athlon 64 3800+ Thermaltake Silent Purepower 560W Antec super LANBOY Aopen 350 W, Super low noise, 12 CM vifte Steelpad Steelpad 4S Microsoft intellimouse explorer 4.0 PS: Jeg har veldig bra RAM på PC, en min nå så det gidder jeg ikke å bytte ut! Hørtes det bra ut og kan dette oppsettet kjøre mange av de kommende stortitlene som Battlefield 2, S.T.A.L.K.E.R og Brothers in arms ganske bra??? alt av hjelp og tilbakemedlinger er fint. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Var du ikke klar over at vi hadde en kjøp og salg kategori her på forumet? Sjekk Her Btw tror ikke at du skal ha noen problemer med å kjøre noen av årets kommende spill. Men jeg lurer på hvorfor du har kjøpt deg hovedkort med sli vis du ikke har tenkt å bruke det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den kommer nok til å takle de spillene som en en kniv i smør.. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva skal du med to psu'er?? ellers ser det ganske bra ut Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ser jo bra ut, men jeg ville spart litt å valgt AMD64 3500+ eller ventet til den har fallt litt i pris. Jeg personlig liker disse hovedkortene bedre: Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort S939 PCI-E nForce4 SLI, 4xSATA2, Dual-GbLAN, ATX MSI K8N Diamond Hovedkort S939,SLI nForce4 SLI,6xSATA2,Creative Live!24bit Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, hva skal du med 2 psu'er ? Også ville jeg valgt en 3200+ winchester og et 6800GT kort, er nok et bedre valg.. Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ville valgt et 6800GT isteden og gått ned litt på cpu. Så kan du kjøpe ett til senere og kjøre i sli. Mener å huske at 6800Le/nu ikke kan kjøres i SLI. Og det skjermkortet du har valgt ser ut til å være 6800NU gamers ed.(?) Ellers ser det bra ut. Regner med at du har ført opp 350W psu'en pga den følger med kabinettet? Good Luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå