Gå til innhold

Forum - Offtopic - poster!?

Anbefalte innlegg

QUOTE (The Strategy-player @ 08/02/2005 : 07:07)
Det er ganske enkelt noe jeg har observert,
kan du se noe som ligger utenom off-topic som ikke har noe teknisk direkte knyttet til seg?

Ja, jeg vet om flere. Hvor mange eksempler ønsker du? Film/TV, Musikk, OK-Baren (Tho nå stengt, men innehold EKSTREME mengder OT før, som talt på telleren) eller f. eks Webshoperfaringer.

Må arbeide litt mer med skolen nå, men skal kommentere resten av innlegget ditt senere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Blib @ 08/02/2005 : 08:52)
jeg har vært her en god stund nå og kan trygt si at bare fordi en har 10K poster, så betyr ikke det at en alltid skriver 700 tegn per innlegg ;)

...men ofte er bare en link og/eller noen få ord en grei løsning for problemet

istedenfor lange avhandlinger ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (jarmo @ 08/02/2005 : 09:01)
istedenfor lange avhandlinger ;)

Ja... Ser ikke helt poenget med innlegget ditt i denne debatten. Skulle det være et argument mot det jeg sa, relevant for dette emnet?

Lenke til kommentar

Ja eierne bestemmer, sånn som jeg har forstått det har de bestemt at forumet først og fremst skal handle om det søstersidene står for. Offtopic: Laget de som et slags "utested", "hvilested",
Dette kan også anses som et felles samlepunkt for alle søtersidene, altså noe som på en måte ligger utenfor, de andre kategoriene.
OT=Off Topic=Av emne=hvilested(=)Hvilested for telleren også?
Du har et poeng, men som jeg har nevnt som et resultat tidligere,
er spamming noe som kan øke.

Altså, hvis ikke eierene av forumet hadde ønsket at forumet skulle handle om andre ting enn det søstersidene stod for, hadde de ikke opprettet OT! OT ble opprettet som en hvilken som helst annen kategori - den bør telle som en hvilken som helst annen kategori. At det er et "hvilested" er jeg veldig uenig i.

Dessuten er ikke spammingen et så stort problem. Joda, post-telleren ble opprinnelig skrudd av for OT for å forhindre spamming, men aktiviteten der har ikke blitt nevneverdig mindre såvidt jeg vet av den grunn. I tillegg har forumet blitt litt mer moderat med tanke på hva som tillates av "spam" og brukermoderator og dedikerte brukermoderatorer har blitt innført.

Hvis du blander sammen registreringsdato, når man er født,
hvilken kategori man er mest i, og samt leser noen innlegg av ham kan du det
(selvfølgelig ikke helt nøyaktig).
Politikk er fint og nyttig, men det er fortsatt ikke noen av søstersidene som har tatt på seg dette emnet.

1: Det at det ikke finnes noen søstersider som handler om politikk syns jeg ikke er et skikkelig argument i det hele tatt. Hva så? Det er bare en teller som skal telle opp antall innlegg! Ikke telle opp antall, ja, hva er det egentlig du vil at telleren skal vise? Jeg vil ha antall innlegg, du vil se...?

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 08/02/2005 : 11:37)
QUOTE (jarmo @ 08/02/2005 : 09:01)
istedenfor lange avhandlinger  ;)

Ja... Ser ikke helt poenget med innlegget ditt i denne debatten. Skulle det være et argument mot det jeg sa, relevant for dette emnet?

Mente seff, som oftest osv...... :blush:

Altså helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig i det Blib sier, og jeg tror det hadde blitt mindre spam hvis Off Topic-telleren blir slått på. Da kunne de som ikke kan noe, men gjerne vil ha høy postcount, sluttet å poste spam i de ordentlige forumene, men holdt seg til Off topic. :w00t:

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 14/02/2005 : 08:15)
Jeg er veldig enig i det Blib sier, og jeg tror det hadde blitt mindre spam hvis Off Topic-telleren blir slått på. Da kunne de som ikke kan noe, men gjerne vil ha høy postcount, sluttet å poste spam i de ordentlige forumene, men holdt seg til Off topic. :w00t:

Jeg tror at det er en helt feil konklusjon. Jeg tror at hvis telleren blir slått på i Off Topic, så vil det bli ekstremt mye spam der. Dermed får folk 10k poster uten å vite noe som helst om data eller noe annet!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...