kirssa.. Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Har xp og har vært rimelig fornøyd med dette,men i det siste har jeg fått endel blåskjermer,eller maskinen slo seg av, helt til jeg fikset det på advanced at den ikke skulle slå seg av.Da får jeg beskjed om at det er en critical error.Noen som har noe ananelse,skriver lite om det for problemet er litt difust,men kanskje det er noen programmer som ikke er så vennlige i xp.By the way,vet noen når service packen kommer til xp? [ Denne Melding var redigert av: kirssa.. på 2001-11-17 04:04 ] Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 On 2001-11-17 04:03, kirssa.. skrev: Har xp og har vært rimelig fornøyd med dette,men i det siste har jeg fått endel blåskjermer,eller maskinen slo seg av, helt til jeg fikset det på advanced at den ikke skulle slå seg av.Da får jeg beskjed om at det er en critical error.Noen som har noe ananelse,skriver lite om det for problemet er litt difust,men kanskje det er noen programmer som ikke er så vennlige i xp.By the way,vet noen når service packen kommer til xp? Service packen skal vistnok komme ca januar 2002. Win2000?? Microsofts beste OS :smile: _________________ MSI K7T266a PRO2 AMD ATHLON 1700+ 2x TWIN MOS 256 DDRAM ATI RADEON DDR 64mb VIVO S.BL. LIVE 5.1 IBM 30GB ATA100 PIONEER DVD MEMOREX 16MAXX BRENNER FIREWIRE SMC NETWORK ADSL WIN 2000 PRO [ Denne Melding var redigert av: gthomass på 2001-11-17 06:43 ] Lenke til kommentar
be321 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Quote: On 2001-11-17 04:03, kirssa.. skrev:Har xp og har vært rimelig fornøyd med dette,men i det siste har jeg fått endel blåskjermer,eller maskinen slo seg av, helt til jeg fikset det på advanced at den ikke skulle slå seg av.Da får jeg beskjed om at det er en critical error.Noen som har noe ananelse,skriver lite om det for problemet er litt difust,men kanskje det er noen programmer som ikke er så vennlige i xp.By the way,vet noen når service packen kommer til xp?[ Denne Melding var redigert av: kirssa.. på 2001-11-17 04:04 ] hvordan hovedkort og greier har du? hadde samma problem ...fikk masse blå skjermer litt sånn tilfeldig i windows...av og til kunne jeg holde på i 3 timer noen ganger 3 min.... problemet var at programmer som fulgte med hovedkortet som man kunne se temp,viftehastighet,volt og stille på diverse ting.... etter jeg installerte dette kom blåskjermer....samma hvis jeg installerte e-color eller noen av de andre gforce2 verktøynene som fulgte med gforce2 gainward 64mb goldensample450ti irriterende men jeg klarer vel meg uten de tinga til en ny bios opp kommer eller nye patcher til win .... (ps.alle de prog funker fint i winme og nedover null blåskjermer der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå