data-smurf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19663 hmmm. jeg har egentelig litt lyst på dette hovedkortet. men så tittet jeg litt på hjemme siden dems , på "supported cpu" og der kan jeg bare se s-939 130 nM og Fx. Om jeg har lyst på en 90 nM "winchester". vil hovedkortet støtte 90nM eller vil den kjøre i 130 nM ? Og om jeg skal i såfall clocke den. kan jeg sette den til 260Mhz x 10 uten problemer ? hvilken type ram burde jeg velge når jeg kjøper dette kortet og jeg skal clocke cpu. Håper dere har svar på dette Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Alle socket 939 hovedkort støtter Winchester, men noen kort trenger en BIOS update. Siden du skal ha deg ett nForce3 kort, så anbefaler jeg deg heller MSI K8N NEO2 Platinum. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 behøver ikke å være nforce 3. men ett hoved kort som er bra. og hva slags ram burde jeg velge ? Lenke til kommentar
Thunder Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du bør velge OCZ 3200 Platinum r-2. Litt dyre, men det er virkelig kvalitets minne. Husk åsså en bra strømforyning med 20 amp på 12 volts linjen. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Litt dyre er de ja, men tydeligvis verdt det etter det jeg har fått med meg. Blir vel slike da jeg får lønning, for Corsair Value var litt slapp i fisken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå