Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som husker prisen på NGT Quattro Xmas tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er utdrag fra en E-post jeg mottok fra NGT i begynnelsen av Desember:

 

Mange nye innholdstjenester er tilgjengelige og du kan oppgradere eller velge Quattro - en hastighets-boost på inntil 4 Mbps i perioder. Akkurat nå tilbyr vi Quattro Xmas hele julen for kun kr 198,-

 

198kr er altså det korrekte beløpet.

Lenke til kommentar

Javla føkkings NGT prøver å suge meg for penger...Har fått faktura på 816,- kroner for Quattro Xmas...

 

HERREGUD SÅ DÅRLIG ØKONOMIAVDELING NEXTGENTEL HAR...

 

 

 

Edit: Forresten takk Chrian...

Endret av fredde
Lenke til kommentar

Du som allerede er bredbåndskunde hos NextGenTel kan glede deg over et skikkelig kraftig bredbånd som gir mye for pengene. Dette håper vi du er fornøyd med.

Din bredbåndslinje er i tillegg det perfekte utgangspunkt for helt nye muligheter:

 

Bredbåndstelefoni -NextPhone- er her.

Mange nye innholdstjenester er tilgjengelige og du kan oppgradere eller velge Quattro - en hastighets-boost på inntil 4 Mbps i perioder. Akkurat nå tilbyr vi Quattro Xmas hele julen for kun kr 198,-

Siste nytt fra oss er den skreddersydde Club-avtalen som gir deg rabatt på de fleste tilleggstjenestene samtidig som den inkluderer blant annet epostvask og viruskontroll. Club finnes i variantene Gull, Platina og Diamant og koster fra kr 29,- pr mnd.

 

Tilbud på alt dette og litt til har vi samlet på ett sted. Her kan du kan lese mer om og bestille tjenestene:

 

http://nextgentel.no/kundesider/godetilbud/

 

 

God jul fra oss til deg!

 

For spørsmål eller henvendelser ber vi deg ringe oss på 07979 (hverdager 8-21, lørdag 10-17) eller benytte kontaktskjemaet på våre kundesider http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema/.

Eventuelle svar til denne epostadressen blir dessverre ikke lest.

 

Se forøvrig også http://nextgentel.no/kundesider. Her vil du blant annet finne en spørsmål- og svarside.

 

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel

-------------------------------------------------------

 

Bare ring nextgentel og si at de må få endret fakturaen.... Nextgentel er ALTFOR flinke til å sende ut fakturaer :p de bryr seg som oftest lite om de er riktig så lenge de får penger...

Lenke til kommentar

Fikk jo selvfølgelig Lindorff på telefonen og de kunne jo selvsagt ikke gjøre en dritt...

 

Prøvde NGT kundeservice men var som 43 i køen så jeg ga fa*n...

 

Hvordan er det mulig å være så håpløse? Ikke nok med at de har plusset på 200,- kroner, men de har gjort det 2 ganger på samme faktura også... HJELP!!!

Lenke til kommentar

Fikk akkurat det samme jeg også. Har ikke fått rota meg til å ringe NGT ennå men det skal jeg gjøre..

 

 

edit:

 

Jeg snakket med kundeservice nå. Han skulle ta dette videre med fakturaavdeling. Han anbefalt også videre at jeg betalte regningen på kr.398 + fakt.gebyr så skulle jeg få igjen på neste regning. Jeg fortalte han da at dette ikke ble aktuelt og at de får heller sende meg ny regning på korrekt beløp. Så får vi se hva som skjer...

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

Haha, nextgentel har de mest møkka ansatte folka som finnes på jorden og de driter 500% i kundene.

 

Tok meg 4 måneder, 2000 kr i telefonutgifter og 2000 ekstra i utgifter for et ekstra adsl abenoment bare for å få satt opp en shdsl linje... *wow, kjempefort jobba*

 

Gjennomsnittstiden for å vente er vel på 40 - 50 minutt... Sinnsykt elendigt og værre møkka leverandør finnes vel ikke... Beste leverandøren hittil har vært ingen... Finnes vel ingen norsk leverandør som behandler kundene sine. Verken Nextgentel, Bluecom, Telenor, Upc / chello, tiscali o.s.v har klart og overbevise meg og jeg har vært borti de fleste...

 

Man betaler lite hos nextgentel, men kundeservicen burde aldri være så dårlig... Hvis noen som jobber i nextgentel leser denne posten så kan de bare slå seg selv...

Lenke til kommentar

Du (StoreLars) sier jo selv at alle selskapene du har vært borti suger på kundeservice, så da kan man vel ikke vente annet av ngt heller? Mitt inntrykk er forøvrig at alle selskapene gjør så godt de kan, men har for få ressurser til support. (Samt at den generelle support-person ikke kan noe spesielt mer enn mannen i gata.) Slik går det når fokus kun går på pris, og kunden ikke tenker på helheten. Forøvrig så har jo ngt en tjeneste hvor du betaler for å få øyeblikkelig support. Da kan man selv evaluere hvor mye man føler tiden sin er verdt :)

Lenke til kommentar
Beste leverandøren hittil har vært ingen... Finnes vel ingen norsk leverandør som behandler kundene sine. Verken Nextgentel, Bluecom, Telenor, Upc / chello, tiscali o.s.v har klart og overbevise meg og jeg har vært borti de fleste...

Æææhhh.....?? Og du er sikker på at det er alle leverandørene som suger, og at det ikke har noe med deg selv å gjøre? :hmm: Ut i fra det du skriver, og måten du skriver på, er du nok ikke en person som jeg hadde gitt noen særlig (ekstra)service....... :roll:

Lenke til kommentar
Haha, nextgentel har de mest møkka ansatte folka som finnes på jorden og de driter 500% i kundene.

 

Tok meg 4 måneder, 2000 kr i telefonutgifter og 2000 ekstra i utgifter for et ekstra adsl abenoment bare for å få satt opp en shdsl linje... *wow, kjempefort jobba*

 

Gjennomsnittstiden for å vente er vel på 40 - 50 minutt... Sinnsykt elendigt og værre møkka leverandør finnes vel ikke... Beste leverandøren hittil har vært ingen... Finnes vel ingen norsk leverandør som behandler kundene sine. Verken Nextgentel, Bluecom, Telenor, Upc / chello, tiscali o.s.v har klart og overbevise meg og jeg har vært borti de fleste...

 

Man betaler lite hos nextgentel, men kundeservicen burde aldri være så dårlig... Hvis noen som jobber i nextgentel leser denne posten så kan de bare slå seg selv...

prøvd catch? jeg vil si de har bra support ;)

 

ikke at du noen gang trenger å ringe de men de er utrolig hyggelige, og kan det de driver med og det tar veldig klort tid fra du ringer til de tar tlf

Lenke til kommentar

Kom igjennom etter 32 minutters venting i dag...Fikk beskjed at det var gjort en feil og at jeg skulle få bekreftelse på e-post med en gang om at alt var i orden...Den kom jo selvsagt ikke....

 

Herregud så irriterende dette er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...