eLang Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ett enkelt spørsmål... er Ubuntu på norsk? eller?... Glem dette... Endret 5. februar 2005 av eLang Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Til en viss grad om ikke annet. Er endel språkbugs og dansk og noen programmer som er på engelsk. Men det funker greit nok. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ja, både bokmål og nynorsk. Men det hender noen ganger at programmer kommer på svensk eller dansk. Endret 5. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Personleg klarar eg berre OS på engelsk. Taklar ikkje dei dårlege oversetjingane. Uansett, her kan folk utan teknisk innsikt bidra mykje, altså å hjelpe til å oversetje. Lenke til kommentar
ways Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg prøvde det på norsk, men det ble for dansk. så jeg holder meg til engelsk. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fedora har en veldig grei politikk der - enten så er det Norsk - og de oversettelsene er stort sett bra - eller så er det på engelsk, der hvor ikke Norsk er tilgjengelig. Tenkte jeg skulle oversette Anjuta (dvs. det er en oversettelse, men den er noe av det mest fucka som jeg noensinne har sett...) i vinterferien Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) *dobbel* Endret 5. februar 2005 av objorkum Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tenkte jeg skulle oversette Anjuta (dvs. det er en oversettelse, men den er noe av det mest fucka som jeg noensinne har sett...) i vinterferien Er ganske kult og då. Ganske mange store prosjekt treng oversetjarar, og tenk kor mange som er glade for din jobb om du har oversatt noko. Får vel ofte credit på ein eller annan måte? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ... Og tenk hvor mange som forbanner det hvis du driter deg ut En løsning er vel å først oversette noe, og så få en annen til å se over skikkelig. Jeg har litt erfaring fra oversetting, og mitt inntrykk er at det er langt flere som tror de kan, enn som faktisk kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå