iNtensimilla Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er litt n00b og jeg skal kjøpe Xfx GeForce 6600 gt, så jeg lurer på åssen slots dette er: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De 3 vite er PCI slots og den røde øverst er AGP Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De beige sporene er PCI, det røde ser ut som AGP. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det du har der er et microATX hovedkort med 3 PCI sloter (de hvite) og en AGP slot (den røde ) Lurer litt på selv om det går bra å ha et microATX HK i et vanlig kabinett? EDIT: Buhu, kom 3. Endret 5. februar 2005 av rc-marcus Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 DVS. at du må ha et AGP skjermkort. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Kan jeg ikke ha PCI skjermkort? Må jeg ta AGP skjermkort? Synd at jeg ikke hadde PCI-Ekspress Endret 5. februar 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan jeg ikke ha PCI skjermkort? Må jeg ta AGP skjermkort? Synd at jeg ikke hadde PCI-Ekspress nei, ikke synd, spiller ingen rolle egentlig, blir ikke noe raskere av den grunn... Lenke til kommentar
horebore Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jau du kan jo ha pci skjermkort. men 6600 gt kommer ikke i pci utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå