bnezofil Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har en SE T68i, der er det både 1.2.1 og 2.0 Men, hvordan bruker jeg WAP 2.0? Må jeg bestille nytt oppsett, hvor kan jeg evt. finne det? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis du har telenor, så blir det vel telenor.no eller netcom.no hvis du har Netcom. Står som regel en forklaring på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Så vidt jeg vet er vel ikke dette et nytt oppsett, det avhenger vel bare av hvilken versjon av WAP siden du er på bruker. Arrester meg om jeg tar helt feil nå. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Så vidt jeg vet er vel ikke dette et nytt oppsett, det avhenger vel bare av hvilken versjon av WAP siden du er på bruker. Arrester meg om jeg tar helt feil nå. Det stemmer. Du trenger ikke nytt oppsett for å bruke WAP 2.0, WAP 2.0 er bare en ny standard som støtter litt mer avanserte scripts på den wap siden du besøker. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan bruker jeg det da? eller for å si det på en annen måte, hvordan aktivere det? Lenke til kommentar
patPost Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det betyr bare at du kan lese wap-sider som er kodet med wap 2.0 (sånn jeg forstår det). Det er ikke noe som skal aktiveres. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 OK! Da så... da har jeg misforstått det hele. Trodde WAP 2.0 var en raskere "utgave" av WAP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå