olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Min stasjonære startet plutselig med å slå seg av - på - av...... Kommer inn i sikker modus. Får kjørt siste Stinger, uten å finne noe. Windows XP pro + SP 2 Virus? Trojaner? Maskinvarefeil? Chello ab. Tips mottas med GLEDE til svett individ!!!!! Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Min stasjonære startet plutselig med å slå seg av - på - av......Kommer inn i sikker modus. Får kjørt siste Stinger, uten å finne noe. Windows XP pro + SP 2 Virus? Trojaner? Maskinvarefeil? Chello ab. Tips mottas med GLEDE til svett individ!!!!! Det fortsetter den med selv etter at nettforbindelsen er koblet fra. Slår seg av når Norman kobler seg inn. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmm, du kan for sikkres skyld kjøre memtest86 for å søke etter error i rammen. Kan du oppgi din maskinvare/hw? Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hmm, du kan for sikkres skyld kjøre memtest86 for å søke etter error i rammen. Kan du oppgi din maskinvare/hw? Setter umåtelig pris på velvilje. Men - trenger forklaring på hvordan jeg kjører memtest86. Maskinvare: Pentium 4 - 3,0 GHz prosessor/vifte 800FSB LG DVD 16x DVD/48 CD-spiller Samsung DVD- brenner 200 GB HD Western Digital IDE 8mb 7200rpm 1024 DDR Memory PC400 internminne Epox Intel 865 P4 hovedkort/LAN/Lyd/Usb 2.0 Gainward GeForceFX 5200 128 MB Skjermkort DVI TV-out Norman finner heller intet snusk Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Min stasjonære startet plutselig med å slå seg av - på - av......Kommer inn i sikker modus. Får kjørt siste Stinger, uten å finne noe. Windows XP pro + SP 2 Virus? Trojaner? Maskinvarefeil? Chello ab. Tips mottas med GLEDE til svett individ!!!!! Problemet løst. Flaut! Jeg tok med "dunken" til min dataguru i forretningen som har bygd min PC. Vi skiftet strømforsyning. NIX. Vi skiftet RAM. NIX. Vi fikk kjørt gjennom alskens virus- og trojanerprogram. NIX. Vi skapte ny bruker. NIX. Vi skiftet skjermkort. NIX. Da med ett , i et øyeblikk av lys, flashet det gjennom toppen: jeg hadde jo prøvd et fil- låserprogram, Filelock. Skulle vel aldri være det? ......Det var det. Etter å fjernet programmet behørig, fungerte alt som normalt. Flaut, men samtidig advares andre! Be careful out there! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå