Gå til innhold

bor til 80mm vifte(evt 120)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke fått kommet meg til clasohlson enne men det blir nok snart tenker jeg...

du da???

Gikk ikke med den som kunne stilles fra 30mmtil120mm. lagde mye oppstyr og riper bare :cry: Ble dremel ja, holder på nå. Blir vel ferdig i løpet av kvelden :)

Oppdaget at det var riper/sprekker i cpu-blokka mi :(

Endret av Christer1
Lenke til kommentar
au da.... legger du ut bilde av resultatet???

Ja, det kan jeg gjøre da jeg blir ferdig.. Er ikke helt fornøyd nei. Hullet ble litt for stort, håper ikke det har noe å si... Må kjøpe grill først. Tenkte jeg skulle smøre på noe svart malin eller lakk inni hullet der metalkantene kom til syne.

Lenke til kommentar
kjøp deg en slik som du ser har den ganske store kannter...

Ja, den virket fin den, tenkte bare på en helt vanlig grill jeg. :) men de hadde ikke på datakjeden, så jeg måtte bestille. Denne tenkte jeg på.. Hvordan tror du den delen til høyre hadde blitt om jeg hadde kuttet til den ?

Endret av Christer1
Lenke til kommentar
hehe... ser ut som et sånt luftinntak til en høyttaler :p

Men det hadde sikker blitt ganske kult...

Hvor stor er den???

Passer hvertfall i hullet mitt :p , husker ikke hvilken jeg har, siden det var i sommer jeg kjøpte den til kassa mi.. men ble til at jeg bygde lukket kasse.

Finnes i 3 forkjellige størelser på biltema hvert fall :) Tok lenger tid i tenking enn saging dette her.. Vet ikke om jeg vil ha grill eller en sånn :p

Lenke til kommentar

Hadde vært mye enklere om kabinettet hadde vært i tre :p Setter sammen pc'en i morgen da jeg kommer hjem. Legger ut bilde da Skrollan, så får du se

Skal prøve å bygge meg trekabiett engang jeg også. Har sett så mange fine trekabinetter rundt på nettet. Ditt var hvert fall veldig fint snekker'n . Håper jeg klarer noe sånt etterhvert :D

Har du lagd hull du skrollan ?

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...