icer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har en Topcom Skyr@cer ProWBR 654 svitsj, den fungerer bra, men tror den har innebygd brannmur, for når jeg bruker DC++ må jeg bruke passive mode, og nå i det siste har alle brukere som jeg laster ned ifra hatt en speed på 5-10kb\s max, og det er sinnsykt vanskelig å finne brukere som har ledige slot'er. Samme problemet med WinMX, nå får jeg ikke lastet ned noenting, kommer bare connection time out. Er det noen måte jeg kan opne en port slik at jeg laster ned igjennom den? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 www.dslreports.com/faq/dc Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Bruker selv passive mode ellers finner jeg ingen treff pp noe og ikke får lastet ned noe. Har Brannmur på Routeren. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Bruker selv passive mode ellers finner jeg ingen treff pp noe og ikke får lastet ned noe. Har Brannmur på Routeren. Da må du åpne porter til dc++ i brannmuren og forwarde porter fra routeren til din pc på det lokale nettverket. Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk for svar, har ikke hatt mulighet til å komme på internett før nå... Har jeg laget riktig oppsett nå? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvis du kan velge "protocol: both" så er det like greit å bruke samme port til DC++. Men skal vel fungere det der så lenge du forteller programmene hvilke porter de må bruke. Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ser ut som det fungerer fint nå, fikk spørsmål av DC om jeg ville slå av blokkeringen for programmet og jeg sa "ja" Og nå laster jeg ned mye bedre enn før, så lenge de har porter opne =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå