Zemeckis Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei Ser at komplett.no har NextBase SDV756-B Bærbar DVD til 1495 kr denne helgen. Er den verdt pengene? Har hatt lenge lyst på en slik. Noen som har erfaringer å dele med? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg kan si deg en ting: DEN ER svær ogklumpete og sinnsykt liten skjerm!!!!!!!!!!! JEg anbefaler den ikke ihvertfall Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Les testen på dinside.no Har selv en NextBase SDV37-A3, og den er jeg veldig fornøyd med! Den kan anbefales, men endel dyrere da 2795,- hos komplett.no idag. Hilsen Otto Lenke til kommentar
jangul Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Denne har heller ikke inngang for spill, slik som de dyrere har... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har ikke hatt den, men jeg kan anbefale SDV17-A. Den har en god skjerm, spiller av uten hakking, har en kjempetynn fjernkontroll, og gir god lyd. Den kan spille av mp3 også. (på cd da) Det er uttak for øretelefoner, og da er det gøy å se på film med fly, for de flyr fra det ene til det andre øre! Anbefales sterkt. Men den er dyrere koster 3000-3500kr. Men da får du kvalitet også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har en NextBase SDV37-A3 liggende. Er det noen som har fått denne til å motta f.eks. signaler fra spillkonsoll eller parabol? Sliter litt med å stille den fra AV-ut til AV-inn. Slik jeg har forstått det, skal jeg la AV-kabelen stå i kontakten, for så å trykke på "M"-knappen på forsiden og skifte signalretning. Er dette riktig? Kan nevne at jeg vil bruke den for å teste signalkvaliteten (har trådløs TV-overføring) uten å måtte bære en trettifemkilos TV mellom tre etasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå