djrack Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei, jeg har en AVI fil som jeg vil brenne ut, men så sier nero at jeg må convertere edn til en ISO fil. Er det noe programmer som gjør dette? Takker for alle svar Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hei! Du kan f.eks. bruke http: UltraISO. Dette er en trial, men du kan sikkert lage fulle isoer, selv om det er en trial. Hilsen Daniel Endret 5. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
djrack Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 tusen takk , Skal prøve Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor i all verden skal du kovertere den til iso? Forklar hvordan du går frem før du får denne meldingen, kanskje med en screenshot av det. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det er ikke min, søstra mi sin, bare hjelper hu. Får ikke tatt screenshoots nå. Men når jeg prøver å legge inn filen i Nero, så sier det at det ikke går. Men er det ikke ISO. Eller .AVI jeg skal brenne eller? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det kommer ann på hva slags brennemåte du velger. -Hvis du velger Data Mode skal det gå helt greit å legge til en hvilken som helst fil. -Velger du Video-CD så må du konvertere den til MPEG. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hvilket prog kan jeg konvertere til MPEG med? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg syntes #1 Video Converter er et bra program. Du finner det her tenker jeg. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takk ... men linken funker ikke . Ingen linker funker for meg lengre ... Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 www.Videotox.com er linken, men det ser ut som siden er nedlagt eller den kommer ikke opp, men det samme programmet ligger her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå