olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Min stasjonære startet plutselig med å slå seg av - på - av...... Kommer inn i sikker modus. Får kjørt siste Stinger, uten å finne noe. Windows XP pro + SP 2 Tips mottas med GLEDE til svett individ!!!!! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Prøv å opprett en ny user account . Og logg in med denne . ( fresh user baserte registry hives ) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 *Tror du får flere treff hvis du poster i Hardware->Pcen vil ikke starte, og jeg vet ikke hvorfor. Enn her i sikkerhet. Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Prøv å opprett en ny user account .Og logg in med denne . ( fresh user baserte registry hives ) Hmmmm.............. trenger litt mer forklaring... Har Chello ab..... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Opprett en ny bruker i xp , ikke noe med i-net abo . Ofte har virus/ormer/spyware bogus entrys i user delen av registry som starter program/scripts etc. Og man kan noen ganger komme rundt det ved å logge inn med en nyoprettet bruker da denne vil få bygd en ny user registry . Samme gjelder hvis det ikke er virus/ormer/spyware men register feil. Kontroll panel : Brukere / users . Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Opprett en ny bruker i xp , ikke noe med i-net abo .Ofte har virus/ormer/spyware bogus entrys i user delen av registry som starter program/scripts etc. Og man kan noen ganger komme rundt det ved å logge inn med en nyoprettet bruker da denne vil få bygd en ny user registry . Samme gjelder hvis det ikke er virus/ormer/spyware men register feil. Kontroll panel : Brukere / users . Har kjørt Norman også. Finner intet. Skal prøve SpySweeper, Pest Patrol og AdAware. Finner jeg ikke noe da, tviler jeg på trojaner/virus. Eller.......???? Holder også muligheten åpen for en feil i membrikke. Har heldigvis en backup fra en uke tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå