Gå til innhold

Dette gjør meg virkelig forbannet....!

Anbefalte innlegg

Mennesker? :ermm:

Ja, mennesker. Et menneske er et menneske, på tide at folk lærer seg det.

Et menneske har forøvrig rett til et liv, også i utgangspunktet frihet. Men denne friheten bør i slike tilfeller selvfølgelig bli sterkt inskrenket(les: fengsel).

Eg sier ikke at vi bør behandle disse forbryterene med silkehansker, men: vil barna de misbehandler virkelig få det bedre av at vi mishandler dem? Etter mitt syn så er vi ikke bedre selv hvis vi skal mishandle dem.

Slike folk skulle skytes med hagle close-up mot hodet for så å bli overlatt til sine firbeinte slektninger :realmad: :realmad:

Du hører for mye på Cannibal Corpse :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, mennesker. Et menneske er et menneske, på tide at folk lærer seg det.

Et menneske har forøvrig rett til et liv, også i utgangspunktet frihet. Men denne friheten bør i slike tilfeller selvfølgelig bli sterkt inskrenket(les: fengsel).

Eg sier ikke at vi bør behandle disse forbryterene med silkehansker, men: vil barna de misbehandler virkelig få det bedre av at vi mishandler dem? Etter mitt syn så er vi ikke bedre selv hvis vi skal mishandle dem. 

Selvsagt er disse som gjør slikt også mennesker, "dyrerasen" mennesker, men at vi mener slike personer er dyr og rotter er mer et utløp for sinne og frustrasjon og at vi synes det er totalt uforståelig et en menneskehjerne kan tillate slike handlinger (ehh...). Selv om jeg sier at jeg gjerne skulle ha skutt slike "rotter" som jeg kaller de med hagle ville jeg aldri kunnet tatt ett menneskeliv i virkeligheten, ikke engang "child rapists" og "child molesters". Om ikke onkels lille gullklump hjemme hadde blitt utsatt for det da, kanskje (gud forby!!)...

Du hører for mye på Cannibal Corpse :p

Kanskje det, kanskje det er der jeg får all den inspirasjonen fra hehe

Neida, selv om jeg hører på slik musikk er jeg ikke psykopat( :whistle: ). Behøver ikke være drapsmann, voldtektsforbryter eller barnemishandler for å høre på de. Selv Jim Carrey digger jo CC :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at noen av de som blir misbrukt ikke vil få fred i sjelen før disse overgriperne er døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...