Gå til innhold

Dette gjør meg virkelig forbannet....!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er glad de har strengere straffer i florida.. 30 år fortjener de..
Ifølge CNN risikerer ekteparet nå fra 30 år til livstid i fengsel.

Tror nok sjangsen for at disse menneskene kommer til å tilbringe resten av sitt liv bak lås og slå er relativt stor. Barnemishandlere er forresten ikke de aller mest populære i fengselet, og i og med at denne saken har vært ganske profilert og har sjokkert USA med sin råskap, kan jeg tenke meg at de kommer til å møte mange hyggelige mennesker murene...

Lenke til kommentar

Det skjer dessverre mye grusomt mot våre minste verdensborgere, går ikke en dag uten at man kan lese om voksne som begår forferdelige overgrep mot barn. Jeg er på en måte litt lettet at det skjedde i USA, gjerningspersonene får i hvertfall straff som fortjent der. Er bare et par dager siden det stod i avisa om, her i Norge, fosterforeldre som skjærte sin lille 5 år gamle pjokk med kniv, angivelig som en form for straffereaksjon mot ham. dessverre får sistnevte fosterforeldre maks 6 år i DrittNorge. Lurer på hvem FAEN er det som holder fast sine små barn og skjærer de med kniv? Syyke syyke folk som helst aldri aldri aldri mer burde få se dagslys!

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
T.F.T: Og hvem skiller slike sykinger fra "ordinære" kriminelle? Du? Jeg? Opinionen?

Det er der problemet ligger.

Ja, du har helt rett i det. Jeg sa det for å understreke at slike handlinger fortjener dødsstraff, men jeg er enig i det du sa at man kan ikke tillate dødsstraff på generell basis pga. enkelttilfeller når loven sier noe annet.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
De andre barna har fortalt politiet at de har blitt påført sjokk av et elektrisk apparat, slått på føttene med hammer, blitt bundet med lenker, samt har fått revet ut tåneglene.

Jeg synes de burde ha fått samme behandling som de ga barna. Å mishandle et barn, samme hva du gjør, er djevelskap. Ingen barn fortjener noe sånn. Uff, for en verden vi lever i.

Lenke til kommentar

Hvordan kan sånt skje? Lurer på hva som gikk gjennom hodet deres.

Jeg vet ihvertfall at utifra bildet av dem så ville ihvertfall ikke jeg ha vært deres fanger!

Tenk hvilke psykiske problemer de barna kommer til å få da i ettertid!

For ikke å snakke om nå! Tenk, de har ødelagt flere menneskeliv inkludert de pårørendes.

Derfor burde de ha fått dødsstraff ved å bli dyppet sakte men sikkert i syre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...