gothur Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 vet noen her hvordan man kan deaktivere den innebygde brannmuren i winXP? har lettet masse i kontrollpanel under nettover og internet, uten noe spor av den kan noe her gi meg noen pekepinner? svar mottas med varm takk!!! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Trykk kontroll panel->sikkerhets senter tror jeg det heter på norsk! Der finner du det! Er et ikon som et shold! må sette kontrollpanelet til å vises som klassisk først! EDIT: det med klassisk utseende trengte man visst ikke! Ja å hvor er den varme taken min nå da??? Endret 5. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har du windows sp2 så ligger det et icon i høyre hjørne...klikk der.. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har du windows sp2 så ligger det et icon i høyre hjørne...klikk der.. new_yes.gif Ikke alle som har det ikonet nede ved klokka! Man kan slå det av sånn at det ikke vises mer! Det var slått av på hos meg når jeg installerte SP2 å det passa meg bra så jeg har aldri slått det på igjen da jeg hater å ha for mange ting nede ved klokka samtidig.... Lenke til kommentar
gothur Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Trykk kontroll panel->sikkerhets senter tror jeg det heter på norsk!Der finner du det! Er et ikon som et shold! må sette kontrollpanelet til å vises som klassisk først! EDIT: det med klassisk utseende trengte man visst ikke! Ja å hvor er den varme taken min nå da??? tusen takk! men jeg finner ikke den sikkerhetssenter jeg har ikke sp2. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kontrollpanel -> Nettverk -> Velg nett-tilkoblingen din -> Egenskaper -> Avansert. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kontrollpanel -> Nettverk -> Velg nett-tilkoblingen din -> Egenskaper -> Avansert. Ja vis du ikke har SP2 så er det riktig...=) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Funker under SP2 også forøvrig, men er litt omvei Endret 5. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Funker under SP2 også forøvrig, men er litt omvei smile2.gif Hmm...ok...Har aldri prøvd det etter at jeg installerte SP2... Men man lærer så lenge man lever.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå