eXoTiCx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 kan det være minnet sin feil at maskina min slår seg av og starter på nytt når eg f.eks spilelr og gjør harde oppgaver??? har funnet ut at det ikke er cpuen som blir for varm.. den ligger på 39 grader hele tiden.. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du de nyste skjermkort driverne til skjermkortet ditt?? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 akkurat det samme skjer med meg! har du radeon kort? jeg får noen ganger minnedumpings bluescreen også men jeg skal få test rammen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvilke drivere bruker du? RAM kan være årsaken, men om det skjer når du starter opp en 3d-applikasjon så er det mest sannsynlig skjermkortrelatert, f.eks en driver eller defekt skjermkort. Oppdater driverene dine, ikke bruk de som følger med på CD du får med kortet, de er ofte utdaterte. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Darkstarr, Fikk fikset det no.. bare byttet slot til ramen.. no funker det konge.. gjør dette du og så virker ditt også.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå