Ravn Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Skal kjøpe meg en ny PC som skal brukes utelukkende til spilling. Vurderte å kjøpe et SLI-hovedkort og kom over denne komponet-pakken. Er dette noe bra? Kan noen anbefale meg et alternativ? Pris kan ikke overstige 10.000.- Takk for all hjelp! EDIT: Er SLI-systemet verdt bryet? Eller holder AGP oppsett i bøtter og spann framover? *Mod edit: Emnefeltet er redigert til til noe mer beskrivende. Les stickyen i denne kategorien, der står det noen ord om emnefelt. "Skal kjøpe ny PC." forteller svært lite om hva du er ute etter. Rikky* Endret 5. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det oppsettet er optimalt! Der har du CPU med stort klokkepotensiale. Minne har de raskeste timingsene som finnes. HK'et kan du lese om i " Den store Asus A8N-SLI tråden" som ligger under hvoedkort. Skjermkortet er også kjempebra Edit: Såg i profilen din at du hadde et POV 6800 GT fra før. Da kan du jo kjøre di i SLI. Edit 2: Innlegg nummer 1111 Endret 5. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den pakken der mangler vel harddisk, kabinett, OS, cdrom osv?? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Lurt å skrive kva du skal ha... Har du cd rom osv ?? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Skal kun ha de 4 komponentene. Dette er ikke til meg, så ikkje sjekk ut mine specs. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skal kun ha de 4 komponentene. Dette er ikke til meg, så ikkje sjekk ut mine specs. Neivel, men det er uansett et kjempebra oppgraderingssett Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kanskje vært en ide og skrive at det gjaldt oppgradering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå