Gå til innhold

Spill går for fort med 1557gls

barney

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en 1557gls 1,7ghz 512 ddr og 9700 radeon mobility

Jeg har opplevd at i Fifa 2005 og i det nyeste Uefa Champions League 04/05 så går spillet alt for fort. Når jeg er inne i kampene går alt dobbelt så fort som det skal ( nei det er ikke instillingen game speed inne i spillet)

Før brukte jeg speedswitch, men nå har jeg formatert og skulle prøvde det uten den, men det ble samme resultat. Har brukt Omega driver og driverne som følger med på cden, men det blir ingen forskjell.

Noen som har opplevd det samme med samme maskin eller andre bærbare eller stasjonære?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shieldmaker har fått en advarsel for utsagnet sitt. Takk til alle som rapporterte, men nå er altså ikke det nødvendig lenger :)

:roll:

Hva var vitsen med det innlegget? Jeg skrev at han hadde fått advarsel, så folk skulle slutte å rapportere tråden... det var mange som gjorde akkurat det, og det skaper jo bare rot om hver eneste som er innom skal rapportere tråden.

Uansett... kutt ut slike unødvendige off-topic. Det er faktisk advarselsgrunn, men lar deg slippe denne gangen.

Lenke til kommentar
Hva var vitsen med det innlegget? Jeg skrev at han hadde fått advarsel, så folk skulle slutte å rapportere tråden... det var mange som gjorde akkurat det, og det skaper jo bare rot om hver eneste som er innom skal rapportere tråden.

Enig :thumbup:

Ontopic:

Har en ganske lik data til deg, og jeg opplever ikke at noen spill går for fort ;) Vet ikke om det har noe å si, men du kan vel oppdatere windows med alle hotfixene og slikt, å så kan du se om det finnes noen patcher til spillet som gå for fort.

:blush: Vet ikke om det hjelper, men det kan være en ide å prøve kanskje? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...