barney Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hei, jeg har en 1557gls 1,7ghz 512 ddr og 9700 radeon mobility Jeg har opplevd at i Fifa 2005 og i det nyeste Uefa Champions League 04/05 så går spillet alt for fort. Når jeg er inne i kampene går alt dobbelt så fort som det skal ( nei det er ikke instillingen game speed inne i spillet) Før brukte jeg speedswitch, men nå har jeg formatert og skulle prøvde det uten den, men det ble samme resultat. Har brukt Omega driver og driverne som følger med på cden, men det blir ingen forskjell. Noen som har opplevd det samme med samme maskin eller andre bærbare eller stasjonære? Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Opplevde det samme med min gamle G556E når jeg spilte unreal tournament. Jeg fiksa problemet med å sette strømstyringa fra "Bærbar" til "alltid på", så prosessoren går fra 600MHz til 1700Mhz. Funka for meg i hvertfall... Lenke til kommentar
barney Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 nei, dessverre så funket ikke dette er så forferdelig irriterende at slikt skjer. Lenke til kommentar
gekko123 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det ikke flott!! Så kan det bli litt underholdning i fotball også!!! Lenke til kommentar
Shieldmaker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Liker du ikke fotball, Geek, du ble sikkert mobbet på skolen fordi du var dårlig i fotball. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Liker du ikke fotball, Geek, du ble sikkert mobbet på skolen fordi du var dårlig i fotball. Så du mener at hvis man ikke liker fotball så er man geek og blir mobba på skolen ? Latterlig spør du meg ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Shieldmaker har fått en advarsel for utsagnet sitt. Takk til alle som rapporterte, men nå er altså ikke det nødvendig lenger Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg fikk samme problemet med nfsu2 når jeg oppgraderte biosen. da gikk hertza fra 600 til 1700 og spillet går kjempefort Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Shieldmaker har fått en advarsel for utsagnet sitt. Takk til alle som rapporterte, men nå er altså ikke det nødvendig lenger Fint =) Endret 5. februar 2005 av NoXic^ Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Shieldmaker har fått en advarsel for utsagnet sitt. Takk til alle som rapporterte, men nå er altså ikke det nødvendig lenger Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Shieldmaker har fått en advarsel for utsagnet sitt. Takk til alle som rapporterte, men nå er altså ikke det nødvendig lenger Hva var vitsen med det innlegget? Jeg skrev at han hadde fått advarsel, så folk skulle slutte å rapportere tråden... det var mange som gjorde akkurat det, og det skaper jo bare rot om hver eneste som er innom skal rapportere tråden. Uansett... kutt ut slike unødvendige off-topic. Det er faktisk advarselsgrunn, men lar deg slippe denne gangen. Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva var vitsen med det innlegget? Jeg skrev at han hadde fått advarsel, så folk skulle slutte å rapportere tråden... det var mange som gjorde akkurat det, og det skaper jo bare rot om hver eneste som er innom skal rapportere tråden. Enig Ontopic: Har en ganske lik data til deg, og jeg opplever ikke at noen spill går for fort Vet ikke om det har noe å si, men du kan vel oppdatere windows med alle hotfixene og slikt, å så kan du se om det finnes noen patcher til spillet som gå for fort. Vet ikke om det hjelper, men det kan være en ide å prøve kanskje? Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du lagt inn Hotfix for centrino cpu??? (eller hva den nå het) Den ligger på driver CDen du fikk med eller på hjemmesidene til aopen. Lenke til kommentar
barney Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 har lagt inn den ja. Det funker når jeg gikk inn i biosen og stilte på strømalternativene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå