Dragon Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Voksen: 18-49 Gammel: 50-79 Olding: 80-99 Superolding: 100+ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det variere jo veldig da vil si omtrent sånn voksen: 30~ (noen blir aldri voksne) gammel: noen blir "gamle" og kjedelige når de er 30 og noen blir aldri gamle Olding: De som opplevde unionsoppløsningen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Voksen: 18-49 LÅLL. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er 16 og mine foreldre nesten 50. Jeg ser ikke på dem som gamle. Mine besteforeldre er over 80 og veldig spreke for alderen. De er likevel gamle. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er fjorten og faren min er over femti, han er eldgammel! I mine øyne er omtrent alle gamle, og alle over femti er det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De fleste er gamle i forhold til deg Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er voksen Jeg er 30 nå, og føler meg ikke gammel i det hele tatt. Når jeg var 14 syntes jeg 30 åringer var fossiler. Ting forandrer seg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Man er gammel når man er eldre enn 50 år. Etter det da er du liksom ikke ung og vakker lengre Vel noen er "gamle" og vakre,menst andre er unge og ser ut som fy *** Alder er veldig vanskelig å definere da en på 30 kan være mentalt på en 60 årings alder,menst en annen på 50 kan være som en på 30. Det kommer helt ann på en selv. personelig har jeg ikke tenkt å bli voksen før jeg runder 70, så får jeg bli gammel en gang etter det, har det ikke travelt Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Folk er gamle når de er tjue. Da skal de vite hva de skal gjøre med livet sitt og komme seg videre. Det er et halvannet år igjen for meg. Trodde vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå