Gå til innhold

XFX 6600GT bios oppgradering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, jeg er liksom litt delt på dette med bois oppdatering, gameren/benchmarkeren i meg sier; bytt, bytt bytt, mens den seriøse datamannen i meg sier; ikke fiks noe som er i orden... hvis du skjønner :p

Har ikke gjort meg noen erfrainger fra det selv enda (har forøvrig ikke XFX heller) men tolker jeg deg rett, at du egentlig sier at du ikke merker noe forskjell på noe som helst så langt, eller hva er din erfaring?

Lenke til kommentar

Merker ikke allverden. Har ikke kjørt benchmark etter oppdatering.

Hadde ca. 9000 i 3dmarks 2003 v. 3.6 før oppdatering. Har nå også oppdater til forceware 71.80, samt nforce 6.1xx beta drivere (fant de på www.guru3d.com).

Spillene jeg spiller går som et uvær på fult med detaljer i 1024x768, så det er vel ikke noe problem ennå...

skal kjøre en benchmark og se....

Ser at det er mange som oppdater enda mer. Noen har hentet bios oppdatering fra MSI og flashet sine XFX kort. Jeg ser ikke helt vitsen, men den er sikkert der....

Har nå kjørt benchmark, og gått ned ca 100 poeng i 3dmarks 2003.... jaja...

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 05/02/2005 : 14:14

Har nå kjørt benchmark, og gått ned ca 100 poeng i 3dmarks 2003.... jaja...

Uff da, men det kan altså skyldes enten bios eller den nye driveren?

Har sett svært forskjellige meninger om de nye driverne, så sitter nok på gjerdet med de jeg. Syns også ting fungerer bra her. 100P til eller fra er vel neppe merkbart i praksis, men det er klart, kjører man først 3Dmark, vil man jo gjerne få mest mulig ;)

Post gjerne resultatet om du bytter tilbake til gamle drivere da, kunne jo vært interessant å høre om det er de som gir deg dårligere resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...