bergetun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det virkelig ikke mulig aa bruke WAV ringetoner paa Nokia6600 ?? Er det noen som vet om en bra wav2amr konverter? De jeg har proevd er elendige og lyden blir helt rompe. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Legg WAV-filen i C:\Nokia\Sounds\Digital\ eller E:\Sounds\Digital. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Joda, Nokia 6600 kan spille den av uten problemer og jeg kan faktisk velge den som ringetone i profilen. Men naar noen ringer saa kommer den stygge Nokia ringetonen opp. Det funker fint med andre tonetyper som amr og midi Lenke til kommentar
skibum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror det kan ha noe med størrelsen på wav filen å gjøre, prøv en mindre wav fil og se om det funker Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror nok størrelsen har noe med det å gjøre ja.. Den har avspiller for sånt, men jeg tror ikke den er lagd for å ha så store ringetoner.. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Siden 6600 er en Symbian telefon, kan du jo også laste ned en Mp3 spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå