Gå til innhold

Kill Bill 2 med blad

Delvis

Anbefalte innlegg

Er ikke det en ganske ny film..? Er ikke sikker, følger lite med. Men så altså "Lyd og bilde" da jeg var innom narvesen i dag med en dvd til kr 89. Kjøpte dette og har ikke sprettet bladet ennå, men det står at det er den filmen på den dvden, men jeg vet altså ikke helt hva det går ut på jeg :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
....Filmen går ut på ei dame som dreper masse folk. Berre til å åpne bladet og sjå den det. Det er 15 års aldersgrense på den, så det virker litt merkeleg at kven som helst kan kjøpe Lyd og Bilde og få med den filmen.

Det er ikke ulovlig for en tiåring å se/kjøpe filmer med 15-års aldersgrense. Filmer som har 18 år er noe annet, for det er en lov.

Jeg kjøpte Lyd & Bilde når Kill Bill Vol. 1 følgte med, så laget jeg cover selv.

Lenke til kommentar
Men det anbefales å se "Kill Bill vol. 1" før du ser vol. 2

Har sett den og ble helst skuffet...men så bare en forversjon av den da (laber kvalitet) Det må vel være et bra tilbud å få denne med bladet til kr89? Den er i en tynnere etui enn vanlig men det har jo ikke noe å si. Det står at det er en spesialutgave for Lyd og bilde.

Var usikker først kan du si, om det var selve filmen eller noe annet greier, men det er visst filmen (131 min)

Lenke til kommentar

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

for noe tregt pjatt av en film! :roll:

Enda dårligere enn den første så det ut til. Det var så mange dvelende stagnerende intetsigende scener, at jeg måtte sette på spoling flere ganger...gadd ikke sitte og vente på de til å bli ferdige.

Disse filmene er en flopp. De har da ingenting spesielt å by på

Rett og slett DÅRLIG

Lenke til kommentar

Enda dårligere enn den første så det ut til. Det var så mange dvelende stagnerende intetsigende scener, at jeg måtte sette på spoling flere ganger...gadd ikke sitte og vente på de til å bli ferdige.

Rett og slett DÅRLIG

Men "two fazt two furiøzz" er en bra film, ikke sant?

Lenke til kommentar
:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Rett og slett DÅRLIG

Jeg er totalt unig med deg, etter min mening er Kill Bill filmene fantastiske :love:

Lenke til kommentar
Den første var, takket være musikken, veldig bra, men den andre blir litt for kjedelig for meg.

Akkurat musikken merket meg.. geniale låter fra 70 tallet dukket opp rett som det var i filmen. Det er forresten med å indikere noe om hva som ligger bak dette her; får inntrykk denne Tarantino er en kynisk gaukunge som utelukkende skor seg på andres fordums ideer. Det skinner så igjennom i hele produksjonene

For meg er det ganske ufattelig at disse intetsigende tamme filmene skårer så høyt. Det er nok en mediaskapt sak dette

lame lame lame... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Den første var, takket være musikken, veldig bra, men den andre blir litt for kjedelig for meg.

Akkurat musikken merket meg.. geniale låter fra 70 tallet dukket opp rett som det var i filmen. Det er forresten med å indikere noe om hva som ligger bak dette her; får inntrykk denne Tarantino er en kynisk gaukunge som utelukkende skor seg på andres fordums ideer. Det skinner så igjennom i hele produksjonene

For meg er det ganske ufattelig at disse intetsigende tamme filmene skårer så høyt. Det er nok en mediaskapt sak dette

Jaja, smaken er som baken :p

Lenke til kommentar

Satt og lurte på om jeg skulle i det hele tatt gidde å si noe, men om du mener at Kill Bill 2 er en "lame lame lame" film, så er det deg det er noe galt med. Ja, det er lov å si at man misliker filmen, men å si at filmen er dårlig er ren subjektiv svada. Filmen er genial uansett hvilken måte du ser på den, helt genréuavhenig.

Si meg hvilken filmer som underholder deg og som du finner bra ?

Lenke til kommentar

Satt og lurte på om jeg skulle i det hele tatt gidde å si noe, men om du mener at Kill Bill 2 er en "lame lame lame" film, så er det deg det er noe galt med. Ja, det er lov å si at man misliker filmen, men å si at filmen er dårlig er ren subjektiv svada. Filmen er genial uansett hvilken måte du ser på den, helt genréuavhenig.

Si meg hvilken filmer som underholder deg og som du finner bra ?

Ja jeg mener disse filmnene er Helt miserable :mrgreen:

------

Star wars, gladiator, diverse Laurel & Hardy filmer, Olsen banden, Alien, Clint eastwood og Morgan Freeman filmer, electra glide in blue, independence day Under siege 1 og 2 ...etc etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...