Azton Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg har endelig fått mitt BigWater vannkjølingssett, og fått bort støyen fra CPU vifta. Da har jeg hovedsaklig en stor støykilde igjen, og det er skjermkortet mitt, 1 stk. Gainward GF6800GT. Det jeg lurer på, er hvilken vannblokk ville dere anbefalt? Trenger jeg noen form for kjøling på minnebrikkene? Jeg har sett på denne vannblokken, tror dere den holder? Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Konge blokk det der, har en i bestilling jeg og sammen med disse. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har du testet den? Hvilket skjermkort skal du kjøre den på`? Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du testet den? Hvilket skjermkort skal du kjøre den på`? Så en test av det, da lå det rundt 10 grader under stock. 4 grader økning fra idle til load Skal kjøpe 6800GT snart. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ah, nice har du URL til testen ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Husker ikke hvor den var, men hvis du googler litt så finner du den sikkert. Var en test med blokken og alt ektrautstyret som PSData har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå