PixelImp Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Etter å ha søkt litt rundt og egentlig ikke funnet ett skikkelig svar så lager jeg en egen tråd. Som kjent, så støtter WoW mac, må jeg da kjøpe en spesial versjon ? Eller er det bare en versjon som støtter begge ? Grunnen til at jeg spør er at det det står "Plattform PC" over alt, står ikke "Plattform PC/Mac" ... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei Nicolai! Tror da de vanlige greiene skal støtte både Mac og PC Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg mener å huske at det ikke er forkjell på PC eller MAC-retail. dette er vel ikke et klart bevis, men du kan sjekke det ut trykk her Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hei omiro :!: @ h3nrik: oppklarende nok for meg, takker Lenke til kommentar
kknap Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det er jo forsåvidt blitt svart på, men her er svaret fra blizzard Will I be able to use my World of Warcraft discs on my Mac and PC? Yes, the discs will be compatible on both Mac and PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå