Mickidod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Lurte om på det gikk an å Overføre Video clip til mobilen fra Pcn Med Data Kabel? Endret 5. februar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror det går ann å overføre filmklipp, får mp3 og bilder skal gå greit Men jeg lurer på hvordan man får tak i programmvaren! koster det penger? Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 neida, Pogramme skal gå ann å laste ned, skal præve å finne det å gi link. Takk for svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 neida, Pogramme skal gå ann å laste ned, skal præve å finne det å gi link.Takk for svar link??? venter i spenning!! Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hmm.. rart,da , det står ikke at du ikke skal bruke Programm har du Kabel foresten? fikk du det med når du kjøpte det? Endret 5. februar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) den er vanlig miniusb inngang på mobilen! så man kan bruke vanlige usb kabler, det kommer opp at windows har funnet ny enhet, men finner ikke drivere. har prøvd å søkt på windows update, men det hjalp heller ikke... tror driveren heter p2k eller noe sånt, har ikke funnet side man kan laste det ned fra! Edit: skriveleif Endret 6. februar 2005 av complexity Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg leter også etter denne, pls post hvis noen finner den! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kan bekrefte at det går an å overføre video, og mp3 filer til telefonen via usb. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Kult :!: Men nå fikk jeg Lust å Bytte min X460 i den den Motorolaen For jeg har Lust på en klapp telefon som kan Modta Mp3 filer , rett in på Mobilen Liskom. Hadde vært fint om min å kunne det..Hviss ikke kan det vær at jeg kjøper Motorolaen( Ganske billig å ) Endret 9. februar 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 den motorolaen er ett godt kjøp! fungerer fint og tar fine bilder, masse kule ringetoner er det også på den!! det eneste som er litt dumt er at det ikke er så stor plass, så det er ikke plass til så store mp3 filer! Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 vet du hvor Lenge man kan se et video clip? ser du fint? uten lagg å sånt? Den Snowboard filmen så føller med mobilen, er det Like tydelig så den Grafikken? takk for svar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 vet du hvor Lenge man kan se et video clip? ser du fint? uten lagg å sånt?Den Snowboard filmen så føller med mobilen, er det Like tydelig så den Grafikken? takk for svar. jeg hakke peiling, men jeg antar at det er 3gp kvalitet! den snowboardfilmen er elendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå