RBW Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 PCIe også for Matrox' P-serie Matrox lanserer nå sitt Millennium P650 PCIe 128. Dermed får man snart både Parhelia- og Millennium P-serien med PCIe-grensesnitt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan vil dette kortet funke i spill da? Var jo en relativt enkel kjøleløsning på kortet da. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 matrox brukes jo da ikke til spill, eller har jeg tatt feil i mange år? såvidt jeg vet brukes de til autocad, 3d og videoredigering Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 matrox brukes jo da ikke til spill, eller har jeg tatt feil i mange år? såvidt jeg vet brukes de til autocad, 3d og videoredigering Jepp, var det jeg og mente. Derfor jeg lurte på hvordan det vil funke i spill. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 P650 (om du finner gode drivere) fungerer vel omtrent som et svakt GF4 i spill. (gjorde hvertfall det i sin tid) Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 P650 er overhode ikke noe spillekort. Da må du benytte Parhelia og det synes de fleste heller ikke er godt nok. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) NOE overkill med PCI-E på et DX7-kort? Endret 6. februar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 NOE overkill med PCI-E på et DX7-kort? Dx8.1§§§§!"§¤%#!&¤ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå