CheGuevara Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, fattern trenger en ny litt stiligtelefon, den må ha svart farge (han har blitt lei sin "gamle" Sony Ericsson P910) han krever at telefonen: Er svart (viktig) Siemens (ikke noe annet!) skjermen må være stor, men han bryr seg ikke om oppløsning gode taster! han har sett på: Siemens S65, Siemens SL65 og Siemens SK65 takk for all hjelp! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis han vil ha en litt stilig telefon fra Simens så er vel SL65 kanskje verdt å ta en ekstra titt på Har ikke prøvd noen av disse selv, men har hørt at de skal være ganske så gode telefoner. Selv ville jeg valgt en S65, ettersom den gir mest for pengene etter min mening. Men hvis din far skal ha en stilig telefon er nok kanskje da som sagt SL65 et bedre valg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) SL65 har ikke så stor skjerm. SK65 er jo en ekte kvalitetsmoddell, men kan være litt i høyeste laget. Hvis han vil ha QWERTY må han gå for den. S65 er genial, men har små og rare taster mener nå jeg. Kanskje SF65 når den kommer i svart. Den har kanskje kommet, men hva vet vel jeg... Endret 5. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Han syntes at Siemens SL65 hadde bra skjerm, etter at han prøvde den, og S65 har fine taster ifølge han, men skal se litt mer på SK65 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja.... Hva med SF65? Den er kanskje en smule dyr i forhold til hva du betaler for, men.. Så i prisguiden at CX70 koster under 1000 uten abo. Regner med at det var en liten feil, men hvis ikke er det joe t kupp. Den finnes i svart, har nydelig skjerm, men tastene kan diskuteres litt. Har prøvd en dummie av den og tastene sitter litt tett. De var litt små og tynne også. Men navigasjonstastene satt fint plassert og slikt. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Skal se litt på SF65, noen som vet når den kommer i sort? edit pris er ikke et problem får mobile av jobben sin Endret 7. februar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå