kake_fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ja, somsagt var litt uhelig med forhøy overklokking på ett dfi lanparty kort.. vet at jeg kan dra ut bios batt. men hadde vært litt greit og vite.. finner ikke bios reset jumperen! eller er det en annen form på de? isåfall kan noen være så vennlig og fortelle meg det:) det gjelder ett nforce 2 kort Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er derfor jeg aldri bruker resett jumpere.. Hvorfor lete etter den når det er så mye lettere og ta ut batteriet ??? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Se på den røde jumperen like ved batteriet om det står CMOS, i såfall så er det den.. så bare på et bilde så det var d som slo meg:) hva heter kortet? blir litt lettere da, for det kan være forskjelli layouts på de!! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Les i manualen. Den heter CMOS. Edit: Eller, justfuckinggoogleit Endret 5. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå