palei Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei, Jeg lurte på om WDs 8 MB cache disker har mye bedre ytelse enn 2 MB cache diskene av samme sort? Etis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg har kun 2 MB disken, men etter hva jeg har hørt av andre her, så er ikke forskjellen enorm. Tror kanskje du vil merke en liten forbedring ved kopiering av store filer mellom 2 partisjoner på samme disken, men ellers tror jeg ikke det er noe å bruke ekstra penger på. Kanskje hvis man redigerer video i sendekvalitet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: palei skrev (2002-06-19 10:28):Hei,Jeg lurte på om WDs 8 MB cache disker har mye bedre ytelse enn 2 MB cache diskene av samme sort?Etis Hvis du bruker søkfunksjonen i forumet så vil du finne masser av svar på akkurat det spørsmålet. Jeg kan oppsumere det med at du merker den 8mb cach hvis du er extrent opptatt av 3dmarks og slike ting, men ellers så er diskene i hovedsak til de som driver med tunge applikasjoner som videoredigering og slike ting. Men på en annen side så er 8mb cach bare 100-200kr dyrere en 2mb'en, så valget er vel ditt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå