Earl87 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) kjøpte ukens tilbuds skjerm fra komplett . Yusmart 178mp 17" problemet er dette. jeg får ikke bilde over hele skjermen . har prøvd å stille på det. mn det rare er at det funket med engang når jeg prøvde skjermen på en pc der det var et radeon 9800pro kort i jeg har et veldi gammelt skjermkort et 9200 radeon. men det må da vell gå ann å få bilde over hele skjermen for det om. noen som vet om noen programmer man kan stille det i. får ikke stillt det med knappene på skjermen fikk løst det ved å bruke programmet powerstrip. Endret 5. februar 2005 av killer puma Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 men sikker på at du ikke har brukt en "widescreenoppløsning" blir teit å strekke det ut da, bedre til å skifte til en skikkelig oppløsning 1280 x 1024 er vel det du skal ha Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 jo det er det men da blir det for stort for sjermen Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det en ok skjerm dette?Kvaliteten på blidet tenker jeg på Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det en ok skjerm dette?Kvaliteten på blidet tenker jeg på Dette lurer jeg også på, er skjermen grei til surfing, office etcc....?? Har nettop bestillt to stk så jeg håper den er grei til slikt bruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå