Pippin79 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Jeg har nettopp begynt å lære bruken av Photoshop. Har egentlig ikke sett nytten av dette tidligere. Etter å ha fulgt noen tutorials på nettet lagde jeg dette bildet: Devil with dice Kritikk? Se også gjerne på de andre bildene i samme album. Dette er alle eksperimenter Hei så lenge. pip Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tøfft! Hvor fant du Tutorialsene`? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Helvete jeg skvatt! Men bra lagd det der ja! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tøfft! Hvor fant du Tutorialsene`? Regner med at han har brukt denne Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Nei, den har jeg ikke sett! Jo, det stemmer. Burde vel derfor ikke legge ut bildet her, men. Fin tutorial. Strevde litt. Tom Viktor - søk i google etter f.eks good tutorials +photoshop eller noe. Takk for kommentarer. pip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå