Drunk_Panda Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Bare lurte, fordi jeg har bestilt 4 kort, og lurte på om jeg enten fikk dem da jeg møtte opp på TG eller i posten... Vet det står PTN card (by mail), men har tatt sin tid må lissom.... bestilte vel for 2 uker sia eller no. Hmm Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Samme her, bestilte det sammen med armbånd til TG, men har ikke fått noen av delene enda. Sendte en mail til partyticket i går. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) PTN er ikke akkurat raske når det gjelder noe som helst, så vi kan ikke forvente at armbåndene skal være hos oss med det første... Så vidt jeg husker så stod det ved bestilling at disse ville bli sendt med revidert sending med posten, uten at jeg er for sikker på dette. Edit: Fant dette på PTN: "Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET". Endret 5. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Edit: Fant dette på PTN: "Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET". Det tyder jo på at de ikke sender ut noe før etter det da.. Men synes fortsatt de kan sende ut en mail med noe info om det systemet der da.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Joa, armbåndene skjønner jeg at ikke kommer ut enda, men hva med PTN-kortet mitt? Kommer det sammen med armbåndet fordi det er på samme bestilling? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har sendt mail til partyticket for 1 og an halv uke siden og spurte om det. Fikk ikke noe svar så sendte en til for 2 dager siden. Enda ikke fått noe svar. De var flike til å svare på spm rundt den tiden vi bestilte ting som biletter og slikt. Men etter det ser det ut som om de driter i alt som heter support!!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke regn med å få overhodet. Jeg vetner fortsatt på mitt fra ifjor :/ Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Oi da.... Er jo kjøpt og betalt... Hvis mange nok klager får de nok ræva i gir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå