eXoTiCx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 må stille opp max tempen for min cpu men finner ikke hvor jeg stiller den opp i BIOS.. nå står den på 39 grader å da slår maskinen seg av bare eg innstalerer noe.... HK: ASUS A7V600-X CPU AMD Sempron 2500+ Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kan stile den på "ignore"... er min mor sin pc så tviler på den paserer 70 grader når den står på ignore.. ho skam kjører ikke pcen akkuart..er d tryggt?? Lenke til kommentar
horebore Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er du sikker på at det er skikkelig påført goop skal det være ganske trygt, men ville satt max temp på 65-70 grader i tilfelle cpu vifta skulle finne på å ta kvelden. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 det er jo d som er problemet.. kan ikek stille den.. kan bare velge 39 grader eller ignore.. Lenke til kommentar
julle Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei. Tror ikke det er varmen som gjør at den slår seg av. Prøv med annet minne eller bare en av minnebrikkene. Hvis det er varmen så vil den slå seg av i bios også etter en stund. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 det er vel temperaturen atm, sjekk i windows hvis du har lagt inn ett temperaturovervåkningssytem fra hovedkortleverandøren, slikt kan du stille der. Men også i bios er dett ett valg som heter thermal shutdown eller noe og valgene pleier ikke å ligge så lavt Lenke til kommentar
Qaracuck Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg syntes du burde skaffe deg en ny bios til hovedkortet, det er da tydelig at det er noe bug der!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 eneste jeg kan si er at funksjonen heter c.o.p. (cpu overheating protection) antar at feilen ligger ett annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå