Gå til innhold

Hvilken mount synes du er tøffest?

Hvilken mount synes du er tøffest?  

115 stemmer

1. 1. Hvilken mount synes du er tøffest?

• Horses
      6
    • Nightsabers
      25
    • Rams
      7
    • Mechano-Striders
      12
    • Wolves
      10
    • Kodos
      13
    • Undead Steeds
      11
    • Raptors
      13
    • Paladin Warhorse
      9
    • Warlock Felsteed
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, man må spare...

ett tips er å ikke kjøpe for mye på AH, selge alt man kan på AH, og spaaare penger :)

(Item grinding er også en fint ting å drive...finn ett dyr på passe høy level som dropper fine ting ofte, og drep drep drep :))

skjønt når det gjerne koster 1.5G å traine en skill opp på lvl 30+ så er det vanskelig noen ganger... vær selektiv i hvilke skills du velger :)

Hater å spare :( Men jeg har en human i level 8 med nesten 2 gull :D

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar
Jeg har lest på et av de ofisielle forumene til Blizzard at paladin og warlocks hest ikke vil være gratis i spillet. :hmm: Jeg synes troll og tauren har de kuleste mountene! :thumbup:

Hvorfor i alle dager skulle dem ikke være gratis? De er spells som warlock og paladin kan "summone".

problemet er ikke om det er sannsynlig eller ikke, men at det gir warlocks og paladins veldig store fordeler.

selv vil jeg ha en kodo - fordi den er stor og skummel. hadde jeg vært alliance hadde det blitt nightsaber.

edit: hvorfor er ikke dette en poll?

Endret av banan2_2
Lenke til kommentar
Det er jo helt klart at sabeltigerene til Night Elf er de kuleste ;)

dette burde vært en poll :ermm:

100% enig, det er derfor jeg skal spille NE Priest å, selv om Dwarf kanskje er den beste alliance priesten (p.g.a Fear Ward, racial spell som tar imot og fjerner 1 fear effekt, varer 10min)

Jeg kunne sikkert fått opp reputation som dwarf og ridd Nightsabers, men det tar sikkert 5 år, dessuten ser ikke dverger så altfor kul ut med high end eq.

(hvem sier estetikk ikke teller :love: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...