Gå til innhold

Hvilken mount synes du er tøffest?

Hvilken mount synes du er tøffest?  

115 stemmer

1. 1. Hvilken mount synes du er tøffest?

• Horses
      6
    • Nightsabers
      25
    • Rams
      7
    • Mechano-Striders
      12
    • Wolves
      10
    • Kodos
      13
    • Undead Steeds
      11
    • Raptors
      13
    • Paladin Warhorse
      9
    • Warlock Felsteed
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Undead Steed for 1000 gull, helt klart...

Så enig. Det er grunnen til at jeg vil være Undead under releasen. Så en på en slik i spillet. DRIT FETT. Har ikke lyst å være en annen rase på den heller. Skal man ha en Undead Steed skal man for pokker være Undead selv også.

Trenger ikke være undead.

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13335

Men hvis du ser på dropraten er det kanskje ikke noe å satse på :p

Lenke til kommentar

Så enig. Det er grunnen til at jeg vil være Undead under releasen. Så en på en slik i spillet. DRIT FETT. Har ikke lyst å være en annen rase på den heller. Skal man ha en Undead Steed skal man for pokker være Undead selv også.

Hvis du leser min post litt nøyere ser du vel at jeg spesifiserer at jeg vil være Undead på undead hest, ikke noe annet, halve posten omhandler jo faktisk det?????

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar

Jeg synes hestene er fine jeg! :p Hører jo sammen med Human også.

Men en ting jeg lurer på, jeg er Paladin, også leste jeg på worldofwarcraft siden at du som paladin kan få "Paladin Warhorse". Hvilket lvl er det du får denne på, og er den bedre/dårligere enn hestene du kan få på lvl 40 og 60? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg synes hestene er fine jeg! :p Hører jo sammen med Human også.

Men en ting jeg lurer på, jeg er Paladin, også leste jeg på worldofwarcraft siden at du som paladin kan få "Paladin Warhorse". Hvilket lvl er det du får denne på, og er den bedre/dårligere enn hestene du kan få på lvl 40 og 60? :hmm:

Hovedsaken er jo ikke at mountene til warlocks og paladins er noe bedre, men de er gratis. Koster deg ikke noe. Og du får dem vel ved level 40 som alle andre mounts.

Lenke til kommentar

Hvis du leser min post litt nøyere ser du vel at jeg spesifiserer at jeg vil være Undead på undead hest, ikke noe annet, halve posten omhandler jo faktisk det?????

hehe sorry leste ikke posten din så nøye, nei... ville egentlig bare vise den hesten, var ikke spesielt til deg.

Per nå er det ikke mulig å ha noe annen mount enn den som hører til din rase +warlock/pally mount. Men Deathcharger's Reins, som ser ut som undead epic mounten, kan alle rasene ha. Tilogmed alliance :)

Lenke til kommentar
Jeg synes hestene er fine jeg!  :p Hører jo sammen med Human også.

Men en ting jeg lurer på, jeg er Paladin, også leste jeg på worldofwarcraft siden at du som paladin kan få "Paladin Warhorse". Hvilket lvl er det du får denne på, og er den bedre/dårligere enn hestene du kan få på lvl 40 og 60?  :hmm:

Hovedsaken er jo ikke at mountene til warlocks og paladins er noe bedre, men de er gratis. Koster deg ikke noe. Og du får dem vel ved level 40 som alle andre mounts.

aha.. I see! :yes:

Takk for hjelpen... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes hestene er fine jeg!  :p Hører jo sammen med Human også.

Men en ting jeg lurer på, jeg er Paladin, også leste jeg på worldofwarcraft siden at du som paladin kan få "Paladin Warhorse". Hvilket lvl er det du får denne på, og er den bedre/dårligere enn hestene du kan få på lvl 40 og 60?  :hmm:

aha.. I see! :yes:

Takk for hjelpen... :thumbup:

Jeg har lest på et av de ofisielle forumene til Blizzard at paladin og warlocks hest ikke vil være gratis i spillet. :hmm: Jeg synes troll og tauren har de kuleste mountene! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har lest på et av de ofisielle forumene til Blizzard at paladin og warlocks hest ikke vil være gratis i spillet. :hmm: Jeg synes troll og tauren har de kuleste mountene! :thumbup:

Hvorfor i alle dager skulle dem ikke være gratis? De er spells som warlock og paladin kan "summone".

http://worldofwarcraft.com/info/basics/mounts.html

http://worldofwarcraft.com/info/classes/warlock.html

Can summon its own Felsteed horse rather than buying one for a lot of gold

Står enkelt og greit skrevet, trenger ikke bruke masse gull på mount om du er paladin eller warlock.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle dem ikke være gratis? De er spells som warlock og paladin kan "summone".

http://worldofwarcraft.com/info/basics/mounts.html

http://worldofwarcraft.com/info/classes/warlock.html

Can summon its own Felsteed horse rather than buying one for a lot of gold

Står enkelt og greit skrevet, trenger ikke bruke masse gull på mount om du er paladin eller warlock.

Sier bare at jeg har lest det på et forum, altså er det ikke sikkert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Litt off topic men!

Så lenge du får nok respekt "reputation" av en by. Så skal du kunne kjøpe det mountet.

Si du er human, å får topp respekt i IF så skal du kunne ri en RAM, jeg har aldri sett dette selv. Men hører mange snakke om det.

Så du kan som human ha alle alliance mountene.. Dette er jo akuellt når du er lvl 60 å har spiller noen mnd videre..

Men det er jo litt kult. Om det er sant.

Ontopic..

Kodos for horde.. Er så sykt stor at jeg blir redd uansett om det er lvl 40 eller 60 :ohmy:

Alliance må det være ram.. Den bokken spenner i fra seg..

Lenke til kommentar

nei, man må spare...

ett tips er å ikke kjøpe for mye på AH, selge alt man kan på AH, og spaaare penger :)

(Item grinding er også en fint ting å drive...finn ett dyr på passe høy level som dropper fine ting ofte, og drep drep drep :))

skjønt når det gjerne koster 1.5G å traine en skill opp på lvl 30+ så er det vanskelig noen ganger... vær selektiv i hvilke skills du velger :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...