samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Vi Lager Diskusjon.no turnering ? Endret 12. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lager Diskusjon.no turnering ? Det sa jeg da ikke:P Men det kunne dere da ^^, Jeg bare svarte på hvordan man kommer seg på event realms. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Men jeg sa det Oj glemte av en vi så ble kanskje litt uforståelig. Endret 12. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ok.. Men 25k = 7k? .. Woot? Du har 17k armor i bearform. 25k-17k = 7k sist jeg sjekka. 8k, faktisk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ok.. Men 25k = 7k? .. Woot? Du har 17k armor i bearform. 25k-17k = 7k sist jeg sjekka. 8k, faktisk. xD Faen så jeg skulle drite meg ut her da Edit: diskusjon.no turnering er ivæffal jeg med på Endret 12. desember 2007 av storken Lenke til kommentar
skraml Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen feral druids som har klart 1850 2v2? I så fall, hvilken class spiller dere med og hvilke taktikker bruker dere i de vanligste MU'ene? Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen feral druids som har klart 1850 2v2?I så fall, hvilken class spiller dere med og hvilke taktikker bruker dere i de vanligste MU'ene? Spilte med en rogue i S2 og var såvidt oppom 1800. Satsa på stor åpningsburst og etterpå blind - cyclone - sap for opptil 26 sek lockdown av en spiller. Comboen ble nerfa i S3 siden blind og cyclone nå sharer DR. Hvis du skal spille PvP, specc resto. Feral funker ikke til arena, speccer resto selv nå. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen feral druids som har klart 1850 2v2?I så fall, hvilken class spiller dere med og hvilke taktikker bruker dere i de vanligste MU'ene? Jeg spilte med en frost mage opp til 2200 s2. Å forklare taktikk mot hver eneste setup blir litt tidskrevende. Men i korte trekk så må du lære deg å vite når du skal heale og utnyttte pillarene så du ikke tar skade/interupta når du holder på med det. Feral i 2v2 er veldig hybrid, om du ikke klarer å spille "veldig hybrid" () så har du ikke en sjangse i havet på å komme deg høyt opp. Si hva dere sliter med så skal jeg hoste opp noen halvgode taktikker til dere. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det noen spesielle "krav" til å tanke heroics? Vet man bør ha over 415 defence, men sånn ellers? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Level 70. Haha ^^, Og heroic key, da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det noen spesielle "krav" til å tanke heroics?Vet man bør ha over 415 defence, men sånn ellers? Visst eg huskar rett so hadde eg ca 12k hp, 20k armor, og rundt 30% dodge unbuffed når eg begynte å tanke heroic. Gjekk flott med ein grei healer. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet her om det tar veldig mye lenger tid og lvle en balance druid i forhold til en feral? Er i outlands om ett lvl og har veldig lyst til og respecce, men må ha noen svar først. Grunnen til respecc er at jeg vil mye heller være en dps enn tank, og da vil jeg være best mulig forberet til lvl 70 og derfor respecce på 58. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Med mindre du kjenner folkene du går i gruppe med, så er det stort sett glemmesak å være dps som druid. Du skal være tank eller healer, ikke noe annet. Men, nei, det er mye det samme om du tar 58-70 som feral eller balance. Holder du deg til SF+IS og rank 1 Roots holder manaen en god stund, selv om Pounce+manglemanglemanglemangle med en heal etter 2-3 mobs kan du gjøre i en halv evighet. Få deg tailoring for Spellfire+Spellstrike-settet, samt en god tank (helst paladin for BoS og generelt best aggroholding), så kan jeg love deg at du vil ha det utrolig artig som boomkin. Alternativt kan du plukke opp S1-settet og prøve boomkin-tanking. Lite holder aggro som en 4-5k SF uten Subtlety og en haug med Wraths. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Sry for at jeg er KJEMPE nûb men..... hva er DPS?? (spiller på haomrush som 20 feral druid nettopp fått cat form) Takker for svar BTW: Nyttig Veldig nyttig den da Endret 29. desember 2007 av NarilS Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 DPS = Damage per second, altså å gjøre skade. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Nyttig Veldig nyttig den da Hva var det som var nyttig med den "informasjonen" Lycan og Xint ga? Endret 29. desember 2007 av Baghera Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den er en såkalt tilfløying.... for oss som helt ikke forstår og ikke kan alt enda (såkalt noob) Lenke til kommentar
Nbut Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvilke, om noen, klasser fungerer godt sammen med Moonkin druid i 2v2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå