Orcuz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hehe, fremdeles samme =D Må trykke på "link to this build" før du kopierer linken =D Men blir vel litt blanding jeg skal bruke den til. Noe pvp, litt kara og noen heroics tenker jeg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tankespecc. 2v2 Arena-PvP. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 i arena feral spec er det ikke viktig å ha NS? imo heller NS enn mangle.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 i arena feral spec er det ikke viktig å ha NS? imo heller NS enn mangle.. Nei, bare.. nei. Du gimper deg selv altfor mye uten mangle som feral. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mangle er eit fantastisk talent og einkver feral druid er totalt avhengig av det. Mangle øker skaden som Shred gjer ( som er det sterkaste angrepet vi har so lenge vi er bak target ) uten om FB då, og mangle øker skade på bleed effecter. Er ikkje ofte eg har duel mot harde plates ( paladin og warriors ) uten å ta på bleed effect, og då er det viktig at mangle alltid er på. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En feral druid uten mangle er som en restoration druid uten healing spells. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) En feral druid uten mangle er som en restoration druid uten healing spells. Godt sagt. Begynner faktisk å nærme meg 50 nå (er 46) på druiden, og gleder meg som et lite barn. 47 Endret 9. desember 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Fleste druids var jo balance/resto pre-TBC pga. de ikke hadde noe bedre enn Claw... Mangle er overpowered i mine øyne Innlegg 100 Edit: Var visst 101 Endret 9. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kvifor synts du Mangle er overpowered? Vennligst tenk over at det er eit 41 poeng talent før du svarer Eg skal vere einig i at Mangle i bear form var overpowered før dei totalt nerfa det. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Kvifor synts du Mangle er overpowered? Vennligst tenk over at det er eit 41 poeng talent før du svarer Eg skal vere einig i at Mangle i bear form var overpowered før dei totalt nerfa det. Jeg sa det litt ironisk. Men ja, mangle er et utrolig bra triks, og ja, det kan være litt for bra i mine øyne. Det må ikke nødvendigvis være bra fordi det er et 41 poeng talent. Tvert imot, flere 41 poeng talents er ganske ubrukelige! For å nevne én; Force of Nature... Suger! Endret 10. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Da har ikke du møtt en oomkin før. Endret 10. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Da har ikke du møtt en oomkin før. Jeg har vært boomkin opp til flere ganger.. Kan vel tenke meg du svarer med noe som "Javel, da er du noob" siden jeg ikke synes det er noe bra.. Men, om du skal være boomkin, så speccer du mye heller "Swift Moonkin".. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En velplassert Force of Nature slår hardt. Jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det gjør en dobbel starfire etterfulgt av moonfire også... Instant cast er gull for boomkin =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell. Siden når ble Starfire naturespell? Nature's Swiftness Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant sant... Litt for lenge siden jeg var boomkin gitt, da er det nesten ikke noe poeng. Instant wrath er liksom ikke så imba siden den bare er 1,5 sek cast fra før Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Instant Wrath er bare tull. Har du NS bruker du den på HT Force of Nature er fin den, slår hardt de små jævlene. Veldig lett å unngå, tho, med aoe-snare eller lignende. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant sant... Litt for lenge siden jeg var boomkin gitt, da er det nesten ikke noe poeng. Instant wrath er liksom ikke så imba siden den bare er 1,5 sek cast fra før Kjenner du til Healing Touch?.. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant sant... Litt for lenge siden jeg var boomkin gitt, da er det nesten ikke noe poeng. Instant wrath er liksom ikke så imba siden den bare er 1,5 sek cast fra før Kjenner du til Healing Touch?.. Jada har sett den et par ganger =D Men jeg komenterte innlegge med at force of natur gør vondt, så prøvde jeg ro meg inn med at wrath ikke gjør like vondt. HT er selvfølgelig kos det, men det gjør absolutt ikke vond =) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De du summoner har jo minimalt med liv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå