J@cob Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har du en armory-link til druiden? 9045521[/snapback] Skal få skaffet den i løpetav dagen, husker ikke det eksaktet navnet, spiller ikke på den realmen lenger. Here it is! Endret 10. juli 2007 av J@cob Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Heisansveisan, så denne geniale posten, og da kom jeg til å tenke på en ting.... Det jeg lurte litt på er, hva har dere andre healing druids i +healing og mana regen, lurer nemlig litt på hva som er vanlig rundt om hos druider. Selv har jeg 1902+ healing med noen raidbuffs, ingen pots etc. Hva har dere, og hva er normalt... føler jeg har litt lavt mtp. hva priests og palas i guilden min har... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvilken ting burdej eg ta fra level 50questet? Feralchest, restochest eller balancestav? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvilken spec er du? Alt er søppel som blir byttet ut på 58-59 uansett, så bare ta det du kommer til å bruke nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Blir vel feral uansett da, tviler på jeg kommer til å bytte spec. Er så morro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den som selger for mest, eller erstatter noe dårligere du har. Du får tilgang på Outland-greens på 55, og det er stort sett betraktelig bedre enn lvl50-questrewards. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tenker jeg tar feral-chest, får 11 strenght, 9 agility og -4 stamina iforhold til den jeg har nå. Når kan/burde jeg komme meg til outland og grinde ræva av meg på stygge griser? Og burde jeg ta opp skinning/herbalism. Har droppa yrker hittil... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 58. Skinning/herbalism er en fin måte å tjene penger på ja, men de forskjellige professions har faktisk en del interessant å by på. Om du går balance eller resto senere er for eksempel tailoring ganske bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har tailoring og enchanting på en warlock, og herbalism/alchemy på en prest (300+ på alt), men guud så kjedelig å måtte levle fra skillevel 1 . Tar jo 5-6 timer totalt eller no. Noe spennende å lage med leatherworking, eller bare å få en med 375 i skill (også druid) til å lage til meg? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Eh, husker ikke i farta hva som var interessant av BoP-items fra LWing. Husker jeg vurderte det, men fant ut at det ikke var verdt å droppe mining for det ihvertfall Du kan se på loot-list om det er noe spennende fra leatherworking. http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Cat_..._DPS/Wrist.html Lenke til kommentar
neoman Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Bare spør hvor bra gear må jeg ha for og tanke i heroic? har for øyeblikket dette gearet til tanking. http://armory.wow-europe.com/character-she...atol&n=Moonlive Så lurer på er dette nok for heroic? Endret 13. juli 2007 av neoman Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Ding 67 med boomkin, har nå Spellfire belt, Lola's eve og Charlotte's ivy ventende i banken. 6 spellcloth igjen, så er Spellfire gloves i boks. Så er det bare robe + Spellstrike hood+legs igjen. Endret 13. juli 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Bare spør hvor bra gear må jeg ha for og tanke i heroic? har for øyeblikket dette gearet til tanking. http://armory.wow-europe.com/character-she...atol&n=Moonlive Så lurer på er dette nok for heroic? 9067145[/snapback] Linker til mitt forrige svar på omtrent samme spørsmål i denne tråden, da det samme stort sett gjelder for ditt gear. Trykk her. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 takk for svar fikk skaffa staven for bare 40 gold, og får nok tak i noen bedre ringer snart Lenke til kommentar
haagen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Noen som gidder å lage en levelbuild typ:Feral, til meg, takk. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bytta build til balance for et par dager siden. Kjempe artig! Har bare kommet til 550 spell dmg nå, men criter opp imot 3500 med starfire, 2000+ wrath og 1000+ moonfire. Noen som setter opp en gear liste? Her er gears jeg bruker nå. http://armory.wow-europe.com/character-she...m+Batol&n=Sress Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Noen som gidder å lage en levelbuild typ:Feral, til meg, takk. 9070317[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=zZE0Mcfroezio Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Noen som gidder å lage en levelbuild typ:Feral, til meg, takk. 9070317[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=zZE0Mcfroezio 9084915[/snapback] Denne bruker jeg og trives veldig godt med den . Synes ikke jeg critter nok til at det er verdt å bruke 5 poeng på mer crit damage, ei bruker jeg FB så mye, mye heller pounce - mangle - mangle - rip (3-5 CB) og mobben dør ganske kjapt da -Fylte på resto poengene som jeg jobber med nå. Er level 54 nå : Meroippii (fikk bytta navn ) Endret 16. juli 2007 av chokke Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Den som du har dere er kjempe flott! Har hatt den builden selv. Men som sagt har jeg balance nå Endret 16. juli 2007 av sKILL Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Heisansveisan, så denne geniale posten, og da kom jeg til å tenke på en ting....Det jeg lurte litt på er, hva har dere andre healing druids i +healing og mana regen, lurer nemlig litt på hva som er vanlig rundt om hos druider. Selv har jeg 1902+ healing med noen raidbuffs, ingen pots etc. Hva har dere, og hva er normalt... føler jeg har litt lavt mtp. hva priests og palas i guilden min har... 9066558[/snapback] Jeg har fullt raidbuffa 1400+ healing, 700 spirit og nærmer meg 190mp5 med restobuild og healinggear. Healer for det meste med rejuvenation og lifebloom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå