Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil spille wow og spamme med Tullut, helvetes forpulte drittjobb.

8986184[/snapback]

Jeg og. Kommer hjem i morgen, da.'

Kukmal.

8986747[/snapback]

Faen, gløymer det heile tiden.

Edit: Eg vil spela wow og spamme med Tullut, helvetes forpulte drittjobb.

Blir bra med fleire aktive, foresten. Ser ut til at eg er på veg til full reroll nå.

...

Nokon som har ein hordechar, som vil ha seg, eller har, ein ally char på lightning's blade? Eg vil gjerne utveksla glodz med vedkommande :whistle:

Lenke til kommentar

Jaja, da fikk jeg første bekreftelse på at gearet mitt var ræva :wee: . Ble regelrett mobba ut av en gruppe istad :) . Pga en "høy level" paladin "with lots of epix" (som forøvrig sugde for en paladin) visste sååå mye bedre om druids. Det er ikke stats vi trenger, det er bare en min. level på items for å bli godtatt. Jada. Så genialt spill... Sååå utrolig mange mongo folk ute og går og tror de vet best fordi de er litt høyere level enn deg.

Lenke til kommentar
Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc?

8984582[/snapback]

Selv om du sier at jeg ikke skal kommentere navnet, så gjør jeg det. Herregud for et idiotisk navn.

Skaff deg nytt melee weapon og ny head. Du kan se etter den leather headen som dropper i ZF

Også kan du kjøpe den blå 45 macen på AH, 20str 10stm og noe fire resist.

8984764[/snapback]

Jada, navnet er idiotisk, men kommer ikke på tale at jeg levle enda en druid :O . Uansett, en ny head, tenker du da på en random grønn fra AH? E vel bare snakk om noen få statforskjeller? Som 2-3 agi/stam?

8984807[/snapback]

Hvis du tar deg tid til å lese hele innlegget så står det om headen der.

Navnet kan du vel få endret med å få noen på din server til å reporte deg?

Lenke til kommentar

Kanskje du kan kjøpe den lvl 40 blå druid headen på AH? den som gir deg rage og energy når du går til en form

Jeg spiller forresten på en lvl 41 druid nå =) Det er bare så utrolig morro. Bare synd jeg ikke orker å levle en ny druid på min mains server. Så har ikke noe penger eller noenting :p Blir sånn når man forlater en server med mange alts og man kommer innom og respeccer for å pvpe og kjøper nye våpen og armor til det er tomt for penger på alle folka :p

Lenke til kommentar

Lurte litt på respec av feral til balance.

Har vært healer maaany times i kara, vi downa netherspite og prince da btw. Men lurer på om det er lurt å respece til balance med 400 spell dmg? Får det når jeg putter på balance/healing geara mine.

Lenke til kommentar

Er vel ikke helt rettferdig å sammenlingne en lock med balancedruid, da druid er en hybridklasse, og lock er en av de beste damagedealerene om dagen... Er selv overbevist om at druids kan gjøre god dps selv som balance, men har liten erfaring med dem, da nesten ingen på selvern spiller det..

Lenke til kommentar
Er vel ikke helt rettferdig å sammenlingne en lock med balancedruid, da druid er en hybridklasse, og lock er en av de beste damagedealerene om dagen... Er selv overbevist om at druids kan gjøre god dps selv som balance, men har liten erfaring med dem, da nesten ingen på selvern spiller det..

9045269[/snapback]

Det kan du si, men jeg er ikke verdens beste lock. Han har heller ikke klart å slo magen / hunteren / roguen / warrioren når de har vært med. (Gjort masse runs med lolidruiden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...