storken Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Husker på lvl 55 hadde jeg omtrent bare blått gear. Hadde rundt 800ap og 26% crit Var heftig å pvpe der ja, tilogmed før mangle kom. Savner druiden litt, men etter bearform nerfen har jeg omtrent ikke spilt. Druid ble dog litt 'easymode' med første 'revisjon' av bear mangle. 1800mangle på en warlock på lvl 63 8974905[/snapback] Den bearform nerfen var bare bull Det var bare en god nerf for så å gi en skjult buff etterpå. Til meg så gikk dette sånn: 19000 armor --> 17500 armor --> 23000 armor Såeh, gg blizzard Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fikk du ikke nytt gear i mellomtiden da? Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fikk du ikke nytt gear i mellomtiden da? 8978202[/snapback] Nei egentlig ikke, bare mye nytt restogear. Men hadde jo akkurat det gearet som ble buffa til helvete (Som thoriumweave cloak, clefthoof settet, braxxis staff (mer stam), Manimals clinch, Huskerikkenavnetpåglovsene (vendu noesånt), Bracers ble og buffa Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenkte mer på bearform mangle nerfen ja da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gift of the wild rank 1 og 2 er trenbar hos trener nå eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gift of the wild rank 1 og 2 er trenbar hos trener nå eller? 8981331[/snapback] Ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) hihi alliance er mongo. Synes det er litt for lite ting til å bygge aggro med før mangle :S . Level 45 nå forresten Hvor mye aggro gir faerie fire? Endret 1. juli 2007 av chokke Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan man velge å gå i Bear og Dire Bear form eller skifter den automatisk til Dire når man har nådd ett visst level? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 kan ikke så mye om druids men mener kompisen min sa at det blir skiftet automatisk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det blir som en ny rank på abilities. Altså, Bear Form forsvinner og erstattes av Dire Bear Form. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har to styggirriretende druidbugs! Ene er at den canceller duells hele tiden. Andre er at den kaster en mangle på en mob som er langt vekk slik at jeg aggroer de og mobs rundt. Dette skjer kun når jeg fighter 2 stk allerede. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Begge bugs høres ut som addons som lager problemer. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Begge bugs høres ut som addons som lager problemer. 8984241[/snapback] Uh, nei. Men for all del, forklar gjerne hvordan en addon kan gjøre slik at mangle-debuffen plutselig angriper en mob langt unna. Mangle, du vet, en ability som normalt sett har 5 yard range. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Begge bugs høres ut som addons som lager problemer. 8984241[/snapback] Den bugen med duels er det mange andre druids som også har.4 Og som XoRc sier, hvordan i helvete havner mangle debuffen på mobs som er 40 yards vekke, når den har en maks range på 5 yards? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc? 8984582[/snapback] Mitt tips til deg er å skaffe deg leatherworking! Dette tjener du MYE på gear-wise i den levelen du er i nå. Senere også. Ellers er gear egentlig noe du får i quests. Ikke noe som er verdt å grinde etter! Det går vel naturlig! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc? 8984582[/snapback] Selv om du sier at jeg ikke skal kommentere navnet, så gjør jeg det. Herregud for et idiotisk navn. Skaff deg nytt melee weapon og ny head. Du kan se etter den leather headen som dropper i ZF Også kan du kjøpe den blå 45 macen på AH, 20str 10stm og noe fire resist. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc? 8984582[/snapback] Selv om du sier at jeg ikke skal kommentere navnet, så gjør jeg det. Herregud for et idiotisk navn. Skaff deg nytt melee weapon og ny head. Du kan se etter den leather headen som dropper i ZF Også kan du kjøpe den blå 45 macen på AH, 20str 10stm og noe fire resist. 8984764[/snapback] Jada, navnet er idiotisk, men kommer ikke på tale at jeg levle enda en druid :O . Uansett, en ny head, tenker du da på en random grønn fra AH? E vel bare snakk om noen få statforskjeller? Som 2-3 agi/stam? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Spør en GM om han kan fikse så du kan bytte? Og når det gjelder stats.. Alle monner drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå