Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Naturenemy casting bar, er genialt deilig for å holde lifebloom oppe. Har lvl 70 druid selv, full epic feral gear, 2.8k attack power i cat, halv epic healing gear 1.3k healing non resto. Og i pvp er jo druid en drøm, eide ræva av en druid og en warrior i nagrand, we voldtok huntern jeg farma sammen med. Jeg gikk i cat from eide druidn, gikk i bear form eide warriorn, gikk ut med 80% liv, begge av de andre var lvl 70. Så, druid er jo drømme klass <3 Og Swift form er jo så evig deilig O_O

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er fullt mulig å tanke de fleste instancer på heroic med det gearet du har om healeren vet godt hva han gjør. Derimot vil jeg allikevel anbefale deg å bytte ut noe av gearet med andre ting som er rimelig lett å skaffe deg;

 

Få tak i Stylin' Purple Hat og putt Glyph of the Defender på den (revered med KoT tar omtrent 2 timer, da man får 8000 rep for å gjøre den ene questen i Black Morass).

 

Bytt ut Staff of Beasts med Braxxis' Staff of Slumber inntil du skaffer deg Earthwarden.

 

Prøv også å få tak i noen ringer med armor på, som f.eks Iron Band of the Unbreakable fra første boss i Old Hillsbrad. Om du ikke holder på i Karazhan og dermed ikke har tilgang til Violet Signet kan du skaffe deg Ring of Unyelding Force etter noen turer i diverse heroic instancer.

 

Noe annet du lett kan bytte ut er cloaken din med Thoriumweave Cloak fra Mechano-Lord Capacitus i Mechanar. Enchant denne med 12 agility, noe som er relativt billig.

 

Vil også anbefale deg å bytte ut alle gems du bruker med 12 stamina, da spesielt i Clefthoof-settet, da dette sannsynligvis er noe du kommer til å bruke en stund fremover.

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

XoRc gav deg riktige svar. Du har en del dps-gear som burde byttes ut, men for all del, bare å kjøre på med heroics nå.

 

Jeg foreslår at du starter med de lette heroicsene, som Slave Pens/Mechanar, og grupper basert på ranged DPS (warlock, mage, hunter,shadowpriest) med CC. Når du blir vant til det funker alle groupsetups.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg har begynt på min 3de druid nå... Tenkte egentlig å levle med Balance, men det spørs. Har bytta server (Sporeggar) så det er lite spenn til å kjøpe gear med arcane/nature-dmg.

Kommer til å gå feral til jeg får tjent litt peng, og riktig gear dukker opp på AH.

 

 

Det virker som om det er noe trollbinding med druid. Har du først spilt en, så vender du alltid tilbake.

Lenke til kommentar
Ja, det er en fantastisk klasse. :)

 

For de som ikke har sett den ennå, sjekk ut Nerf Druids 5 : Cow Ninja of Doom. Det er druidenes svar på Vurtne, helt nydelig å se på.

8913547[/snapback]

 

Har sett den :p Sånn spilles en druid ;)

 

2 druider i arena var interesannt :p

 

Jeg og en frostmage brukte å rape folk i arena ^^

 

Værste komboen en warrior + pala kominasjon møter på.

 

Cyclone pala når han bubbler å skal heale. Nuke pala mildt hele tiden, entangling roots på warrior :p

 

=win! :p

 

Edit: jeg bruker for mange :p

Endret av storken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...