.V. Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Så planen din var å stealthe rundt til du kom bak en mage eller noe som skal til å kaste en spell, istedetfor å faktisk gjøre noe fornuftig? Har vel aldri sagt at du må åpne med FF, de fleste rogues vil heller bare ignorere deg eller prøve å drepe deg, feraldruids er ikke skumle nok til at en rogue insta-vanisher når han ser deg. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Om du ikke klarer å forestille deg et eneste scenario hvor pounce er nyttig, er ikke det mitt problem. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvet enda ikke hva jeg skal gå for. Er jo helt forskjellige ifra paladin. Ed1t: Kan dette være en bra build: http://www.goblinworkshop.com/forums/showp...598&postcount=2 Endret 5. mars 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Punce er en fin abilitiy ja, og alle elsker en liten stun Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ville kansje lagt et poeng i nature's grasp, kna være uhyre nyttig i battegrounds, og i utendørs instancer(AQ, ZG, ZF). Du er healer, får en add på deg, nature's grasp, flytt deg, han holdes i ro borte fra deg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvilke av disse tre buildene: #1: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...555020000310000 #2: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...555203000010000 #3: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...505503025010051 De er alle slik hybrid builds. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Instant cast er veldig nyttig da. Endret 8. mars 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har gått alt i feral no med min lvl 51 druid. Dersom eg ska endre på det, noke som mest sannsynleg skjer, korleis skal eg då gjere det? Eg går ikkje for ein full resto build. Spørsmålet er bør eg gå for balance/resto eller feral/resto Eg er ikkje so ekstremt mykje i bg, det blir kanskje meir når eg stiger eit par lvl. Eg quester ein del med minst 1 person, er ikkje so mykje solo arbeid på meg for tida. Treng eit par gode build Lenke til kommentar
Dunderklumpen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ok, jeg har ikke lest alle postene, men jeg har en ting å si: 14/32/5 FTW! - Beste feral builden man får, end of story! eier I pvp hvis du kan bruke det, greit hvis du har et guild som lar deg gå feral. Jeg har gjort en jævlig god del PvP som druid, så hvis det er noen som lurer på noe, så spør meg! Og den "Druids tar så jævla lang tid å slå eller drepe" er restoration crap som ikke engang har 12/0/44 build engang! Hedninger alle sammen! Kan kjapt two/three shotte mange med en kjapp ambush crit og omen of clarity backstabs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 14/32/5 Bruker jeg nå, kjempedeilig i pvp og grinding, men verre å heale i instancer (5man er av og til mareritt) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ok, jeg har ikke lest alle postene, men jeg har en ting å si: 14/32/5 FTW! - Beste feral builden man får, end of story! eier I pvp hvis du kan bruke det, greit hvis du har et guild som lar deg gå feral. Jeg har gjort en jævlig god del PvP som druid, så hvis det er noen som lurer på noe, så spør meg! Og den "Druids tar så jævla lang tid å slå eller drepe" er restoration crap som ikke engang har 12/0/44 build engang! Hedninger alle sammen! Kan kjapt two/three shotte mange med en kjapp ambush crit og omen of clarity backstabs! 5754639[/snapback] Kunne de satt den opp i talent build ting? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Ambush crit og backstab? Druids, ikke rogues. Alle kan drepe en folk med 2-3 shots om ravage critter etterfulgt av OoC(eventuelt OoC ravage, siden du alltid tar 1 autohit først) shred. OoC igjen og du har 4 points bite, om han ikke er død allerede. "restoration crap"? Takk for den, enkelte av oss speccer for PvE skjønner du. 0/15/36, ikkeno som booster dps. Endret 15. mars 2006 av Superslask Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg vil ha noen meninger om denne builden. Vet at de meste sier "Gå INSTANTheal!!" Dette er en 13-33-5 build http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050000000000000 Endret 26. mars 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tips: Mykje beidre å spør innpå www.wow-europe.com og so druid forumet der. Får svar fort, og folk der veit kva dei snakker om. Eg skulle gjerne hjulpe deg men er ikkje so inn i talent treet. Eg ser og etter ny build og kjem til å lage post der siden man sjeldent får svar her. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kva synts folket har om druiden questen som har komt då?? Starten var jo eit ildt helvete å skaffe dei tinga! Elendige spawn og drop ratioen var dårlig.. Andre delen var ok.. Tredje delen ( den eg er på no) passa jo bra den.. Må til ST men det skal eg eingang eg får tida uansett.. Og staven eg får som quest reward er nice Alt i alt ok quest. Veldig kjedlig i starten, men det kunne vel vert verre.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kunne fått en relic da. Håpet på det når patch-noten kom. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ok, jeg har ikke lest alle postene, men jeg har en ting å si: 14/32/5 FTW! - Beste feral builden man får, end of story! eier I pvp hvis du kan bruke det, greit hvis du har et guild som lar deg gå feral. Jeg har gjort en jævlig god del PvP som druid, så hvis det er noen som lurer på noe, så spør meg! Og den "Druids tar så jævla lang tid å slå eller drepe" er restoration crap som ikke engang har 12/0/44 build engang! Hedninger alle sammen! Kan kjapt two/three shotte mange med en kjapp ambush crit og omen of clarity backstabs! 5754639[/snapback] Jeg har også gjort "en jævlig god del PvP" ... Og jeg kan si deg det at med 8/11/32 så spiser jeg opp enhver feral druid. Det er fordi druid er en "overlever". Det vil si at Overleving > DPS ! Hvis du speccer feral mister du _veldig_ mye overlevningsevne! Du får endel bedre attackpower, men den scalerer ikke like bra som en restoration cookiecutter spec! Viktige ting du ikke har: Innvervate, Natures Swiftness, Nature's Focus, Gift of Nature, Imp Rejuv og Regrowth ! En druid må outlaste andre, og må spilles som den hybriden den er! Utenom det så er det mange druids som trenger å vite at det faktisk er Dire Bear som er den beste formen druiden har! Enkelt og greit fordi Survivability > DPS Dette mener jeg er den beste builden for en druid! Hvertfall som et utgangspunkt! Dette er jo selvfølgelig min mening, men jeg har god erfaring og mange gode druid PvP- videoer å støtte meg på! (Se Outnumbered) Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 lagde meg ein nelf druid før helge..lv 19 no og må sai at da har gått ganske treigt i forhold te roguen min og andre klasser eg har spelt og begynte å lura på om eg sko rerolla...men so drog eg te DM og te WSG eit par gonga og da ruuuuulte, overlevde lengst av alle og haldt haila laget i live... root,healing,tanking...supermorsomt i BG! har egentlig ikkje insett kor viktige druidane e i groups, iallefall viss da e ain god druid...og når eg lagde druiden min so vatt eg venn med ein svenske som og va druid og me har då spelt sammen opp igjennom lvlena og da funke utmerket, eine druiden tanke til den andre som heale e nesten tom for mana, då skifte me og healeren tanke..øveleve leeeeenge og kan kontrollera store mengde mobs enkelt og endå so har eg ikkje fått cat form og travel form *sikle*sikle* Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 eg berre lure på ain ting..eg har feral specc og har lyst på feline swiftness..30% speed i catform, betyr da at eg alltid går 30% kjappare eller virke da berre mens eg e i stealtha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå