Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/bump

hey

etter lang tid med min pally lvl 70, så har jeg no dratt fram min gamle druid, ble lvl 67 idag, men noen som har noen bra feral talent tips?

jeg kommer til å satse mest som cat form i pvp, men seff bear form er nice oxo, så da leter jeg vel etter mest dmg fortest dmg.... noe som pally mangler

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Feral PvP, der må du jaffal ha Shredding attacks, Primal tenacity og Predatory instincts. Natural shapeshifter er også brillefint om hovedfokuset ditt er på PvP, ingenting er så kjipt som å gå tom for mana når er heavy på shiftingen.

For øvrig plukket jeg opp Staff of Jordan for greie 210g i dag. Pow på med +40dmg-enchant, så nå skal det moonfirespammes (lvl37 foreløpig).

Lenke til kommentar

Hehe, skal du ha en egen druid for balance spec eller? :p

Er vel en uke siden jeg dinga 70 med min druid, har spilt 13 arena games med en rogue. Vi har vunnet 11 og tapt 2. Ganske rart siden jeg løper rundt i quest rewards stort sett. Fortsetter det slik blir det mye pvp gear iløpet av relativt kort tid. :)

Lenke til kommentar

Jada, druider er jo helt fantastiske å levle opp, og det er begrenset hvor mye plass jeg har igjen i inventory/banken til Sanguinea til å prøve balance skikkelig. Masse questrewards er også umulig å få tak i, så da var det like greit å lage en ny.

Blir vel rundt en +175 arcane, litt mindre nature. Det varierer litt, får jo +dmg (og snart mp5) utifra hvor mye int jeg har.

Lenke til kommentar

Er det mulig å ha en ok solo/healing-build med 39 poeng i balance, slik at man får moonglow, lunar guidance, dreamstate og moonkin? Man kan jo stacke int opp og i mente for å få god regen, eller er spirit fortsatt mye bedre? Er kun level 41 nå, men tipper det blir gøy å heale på level 70.

Lenke til kommentar
Hmrf, skuffa. Druid rundt 30-levlene var kjedelig jo :(

8798400[/snapback]

Just hang in there, bebbeh! Druid blir morsomere og morsomere for hver level! Druiden min ble lvl 30, og forble det i mange måneder, før jeg orket å plukke han opp igjen! Har aldri angret!

Lenke til kommentar

Lettere sagt enn gjort.

-tigers fury

-claw claw claw claw claw

neste mob. Woohoo. Tenkte å prøve å følge Brian Kopp's guide, men faen da. Den starta jeg med 20 levler for sent så mangler mange av de delquestene han bygger på.

Lenke til kommentar

Som druid bruker man flere foskjellige abilites, ikke en eller to bestemte. Faerie Fire (Feral), Maul, Demoralizing Roar, Lacerate og Mangle for å forsterke effekten av Lacerate. Druider er ikke så gode til å holde aggro på flere mål enn ett om gangen, men har du skills, kan du kanskje klare 2-3 stykker ved å kjøre en slags "runde"-tanking der du bygger opp lacerates og mangle, samt Swipe. Jeg foretrekker å tanke en og en, kanskje to og to, for som regel har man en del CC i gruppa.

Hvis du plutselig mister aggro på et target og han løper mot healer eller noe, kan det være lurt å kjøre en Feral Charge og en Bash for deretter å pøse på med Lacerate, Mangle osv for å få aggro.

Taunt for druids er Growl.

Edit: Detaljer.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Mnja, syns det går veldig greit å tanke 3 mobs, jeg. Enrage, velg mob#1 og klikk på maul, så pull med FFF. Smell inn mangle rett etter maul, swipe og så maul #2 og #3. Tilbake på #1, inn med et par lacerate og så swipe innimellom. Krever selvfølgelig at folk fokuserer på #1 og at healeren ikke begynner kampen med en 8k greater heal så snart jeg tar skade.

Men, såklart, har man cc, bruker man den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...